Hallo, ik heb zopas een Conti tour achterband laten opleggen.
120/90/18 Tk71 daar er geen Macadam 50 voorhanden was, want die lag er voordien op. Ik weet echter niet welke de meeste kwaliteiten heeft.
De garagist beweerde mij dat deze band(conti tour) zeker zo goed is, zoniet beter dan de Macadam. Vertouwen op de garagist dan maar, of heb ik er geen goed aan gedaan?
Bedankt reeds voor de reacties.
Jani
Pas enkele weken BMW-er en ook voor de eerste keer.
Banden Continental
Moderator: GVN
Banden Continental
R80RT
Hallo Jani, ik heb ook altijd met de MAKADAM 50 gereden op mijnen 1100lt en was daar zeer tevreden van. Nu rij ik met den 1200lt en ben ook aan nieuwe sloefen toe. Nu ligt er METZELER MARATHON op en die gaan het zeker niet meer worden, zeker niet voor van achter omdat die eruit ziet als een versleten tandwiel en zo veel geluidsoverlast bezorgd vooral in de bochten. Van kwaliteit denk ik niet dat hij slecht is. Het gaat misschien terug ne MAK.50 of anders de BT 020 van BR. of heeft er iemand een beter gedacht. Wat die conti tour betreft,daar kan ik niet op antwoorden.
zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER
DANNY
DANNY
Ik heb net wat gelezen op het technisch forum van de hobyist http://www.hobbyist.nl/forum_reacties.p ... 679&q=7246 . Misschien kan daar wat mee.
zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER
DANNY
DANNY
@Jani:
welkom hier Jani. Ik zie dat je van " ons kanten " bent. Ikzelf ben van rond Tongeren. WermRTke, die hier ook op het forum zit, is van Werm, dus helemaal kort bij jou.
Elke eerste vrijdag van de maand is er ook regionale ontmoetingsavond zuid limburg. zie meeting forum.
hopelijk komen we mekaar daar (of elders) eens tegen,
Groeten,
GS 'er
welkom hier Jani. Ik zie dat je van " ons kanten " bent. Ikzelf ben van rond Tongeren. WermRTke, die hier ook op het forum zit, is van Werm, dus helemaal kort bij jou.
Elke eerste vrijdag van de maand is er ook regionale ontmoetingsavond zuid limburg. zie meeting forum.
hopelijk komen we mekaar daar (of elders) eens tegen,
Groeten,
GS 'er
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC