Frankrijk Auvergne aug 2007
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Frankrijk Auvergne aug 2007
Hoi iedereen,
Ben nieuw op het forum...Gaan in augustus 2007 naar de Auvergnestreek(vulkanengebergte) Frankrijk met 4 moto's( 3xrt en 1xgs).
We zijn op zoek naar mooie ritten in de streek.
Heeft er iemand onder jullie ervaring en of documentatie ter beschikking?
Groeten en bedankt...
Ben nieuw op het forum...Gaan in augustus 2007 naar de Auvergnestreek(vulkanengebergte) Frankrijk met 4 moto's( 3xrt en 1xgs).
We zijn op zoek naar mooie ritten in de streek.
Heeft er iemand onder jullie ervaring en of documentatie ter beschikking?
Groeten en bedankt...
Hi Didde,
Wij zijn er in 2004 geweest, mooie motorbanen, lekker eten en veel te zien. Bovendien liggen veel plaatsen boven de 1000 meter hoog = niet te warm in de zomer. Ik mail je onze reisinformatie.
Kijk al eens op volgende link:
http://www.auvergne-tourisme.info/nl/de ... /index.php
veel planningsplezier
Patrick V
Wij zijn er in 2004 geweest, mooie motorbanen, lekker eten en veel te zien. Bovendien liggen veel plaatsen boven de 1000 meter hoog = niet te warm in de zomer. Ik mail je onze reisinformatie.
Kijk al eens op volgende link:
http://www.auvergne-tourisme.info/nl/de ... /index.php
veel planningsplezier
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
cantal
kben net terug van de puy de dome dichtbij clermont.
Mooie motorwegen ,wel opletten
voor de vaste controlecameras,staan meestal aangegeven maar toch...OP de puy de dome mag je wel in juli en aug. met eigen vervoer niet op
.De iets verder gelegen cantalstreek is echt een aanrader.Prachtige natuur en bochtige wegen
soms wel wat smal.Kan ook wel ééns regenen in de zomer vandaar het vele groen .
veel reisvoorbereidingplezier
Mooie motorwegen ,wel opletten
veel reisvoorbereidingplezier
rocky
-
Jo De Paepe
-
dirk bruijns
- Contacteer:
-
TonTon
Hey Dirk , ik heb je een mail gezonden i.v.m. de Auvergne ( naar je Hotmailadres ) , heb je hem wel ontvangen ? of heb je liever via PM ?dirk bruijns schreef:Weekendje Auvergne in 2004 gedaan, heb wel wat liggen.
Als je ritten zoekt, zet er ne keer bij of je papieren ritten of electronische (G of TT) zoekt, dat maakt de keuze al iets directer.
-
dirk bruijns
- Contacteer:
-
TonTon
oké , alvast bedankt ! ik werk in ploegverband en heb dus vrij veel tijd in de week , daarom dat ik er niet altijd aan denk dat anderen al die tijd niet hebbendirk bruijns schreef:Goed ontvangen Arnold, geen probleem, komt eraan. t'Is mail waarin wat tijd kruipt, en die handel ik meestal af tijdens een weekend.
Groeten,
dirk.
-
dirk bruijns
- Contacteer:
-
TonTon
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
Hallo didde,
Verleden jaar het vulkanen-gebied gedaan, het is prachtig.
Van bij ons is het slechts een 100 km rijden, bij interesse hebben twee kamers vrij.
Mooie routes zijn gemakkelijk te vinden door gewoon met groen omlijnde wegen te volgen op de Michelin-departementkaart. (kaart nr 326 local, Allier en Puy-de-Dôme).
En inderdaad juli en aug is vervoer op Puy-de-Dôme verboden voor koekendozen, maar niet voor moto's, prijs was toen 3 eur/moto.
Veel succes en wie weet tot ziens?
Motard d'Allier
Verleden jaar het vulkanen-gebied gedaan, het is prachtig.
Van bij ons is het slechts een 100 km rijden, bij interesse hebben twee kamers vrij.
Mooie routes zijn gemakkelijk te vinden door gewoon met groen omlijnde wegen te volgen op de Michelin-departementkaart. (kaart nr 326 local, Allier en Puy-de-Dôme).
En inderdaad juli en aug is vervoer op Puy-de-Dôme verboden voor koekendozen, maar niet voor moto's, prijs was toen 3 eur/moto.
Veel succes en wie weet tot ziens?
Motard d'Allier