Of sluit je dat ook zo aan met wat knip- en plakwerk
Radio-stekker
Moderator: GVN
Radio-stekker
Als ik mijn Sony autoradio met stuurbediening (joystick) wil aansluiten op de BMW pré-radio installatie van mijn R1150RT, kan ik dan niet beter een speciale fiche/stekker halen bij BMW ?

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Das dus eigenlijk een algemene audio BMW stekker auto/motorFox30 schreef:in de auto5 kan je een verloopstekker kopen voor BMW. Die past perfect in de stekker die in je moto zit.
Dan hoef je helemaal niets te knippen en blijft alles origineel.
Het is dan gewoon fichkes in elkaar steken.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Op haast elke moderne radio zit de standaard Europese Iso stekker. Bij vele wagenmerken zit dezelfde verbinding ook al klaar, dus gewoon inpluggen en klaar.

En anders heeft elke degelijke autoparts wel een Iso-adaptor te koop. Van Iso naar elk merk, in dit geval dus BMW.
http://www.carmedia.nl/catalog/index.ph ... apters-bmw
Ik zou wel de motor of een gedetailleerde foto van de BMW connector meenemen.

En anders heeft elke degelijke autoparts wel een Iso-adaptor te koop. Van Iso naar elk merk, in dit geval dus BMW.
http://www.carmedia.nl/catalog/index.ph ... apters-bmw
Ik zou wel de motor of een gedetailleerde foto van de BMW connector meenemen.