Beveiligingskabeltjes spiegels
Moderator: GVN
Beveiligingskabeltjes spiegels
Hoi, weet er iemand waar ik metalen beveligingskabeltjes (zodoende ze niet tegen de vlakte gaan bij een of andere tik ) kan krijgen voor k1200lt. Spiegels zijn nog al kostelijk en als ik ze hiermee kan beveiligen...des te beter 

-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Is te bestellen bij Wunderlich (9,80 Euro zonder verzendingskosten)
http://www.wunderlich.de/

Maar zoals je kan zien op de foto is dit best ook makkelijk zelf te maken met een stukje remkabel van een fiets en aan de uiteinden een kabelverbinder.

Houdoe
Is te bestellen bij Wunderlich (9,80 Euro zonder verzendingskosten)
http://www.wunderlich.de/

Maar zoals je kan zien op de foto is dit best ook makkelijk zelf te maken met een stukje remkabel van een fiets en aan de uiteinden een kabelverbinder.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Relax
Ne goeie visdraad doet het ook, kost weinig en genoeg op een spoeltje voor je hele leven.
Doet er mij aan denken da'k dat eindelijk ook 'ns moet doen. Heb al een spiegel zichzelf zien lanceren. Weliswaar na contact met zo'n geel paaltje binnenkant bocht.
Doet er mij aan denken da'k dat eindelijk ook 'ns moet doen. Heb al een spiegel zichzelf zien lanceren. Weliswaar na contact met zo'n geel paaltje binnenkant bocht.
I respect your opinion. But I don't give shit.
spiegelbevestiging
Ik gebruik kabelstrips ook kolsombandjes genoemd welke als voordeel hebben dat je bij het monteren van de spiegel deze nog netjes kunt aanhalen zodat bij het losbreken van de spiegel deze niet echt ligt te bengelen aan een kabeltje of dergelijke en zo lakbeschadiging veroorzaakt, doch enkel losbreekt en maar een geringe slingering toelaat. Je kan deze strip eenvoudig door de aanwezige openingen doorstreken en hoeft niet te boren of iets te konstrueren, letterlijk de eenvoud zelve.
Nog een simpele oplossing voor een iets of wat loszittende spiegel en dus tevens trillende spiegelbeeld is op het sluitvlak van de steun een tochtstrip te kleven. Ikzelf gebruik de enkelzijdig klevende tochtstrip gebruikt bij montage van het glas in aluminium ramen. Is vrij dun, onopvallend en geeft een volledig trillingsvrije spiegel.
Mvg, jos
Nog een simpele oplossing voor een iets of wat loszittende spiegel en dus tevens trillende spiegelbeeld is op het sluitvlak van de steun een tochtstrip te kleven. Ikzelf gebruik de enkelzijdig klevende tochtstrip gebruikt bij montage van het glas in aluminium ramen. Is vrij dun, onopvallend en geeft een volledig trillingsvrije spiegel.
Mvg, jos
Mijn hobby is mijn beroep.