Ik schreef eerder:
--------------------------------------------------------------------------------
Nr. 1: Münch Mammut 1200TTS
Nr. 2: Suzuki GT750
Nr. 3: Honda NR750
Nr. 4: Suzuki GSX 1100S Katana
Nr. 5: BMW R90S (goud/geel)
Nr. 6: Laverda Jota 1000
Nr. 7: Honda CBX1000
Nr. 8: MV Agusta 750S America
Nr. 9: Yamaha 1200 V-Max
Nr.10: BMW K1 (mooi van lelijkheid )
Ik wil hier nog aan toevoegen, dat deze top 10 'zómaar' bij mij opkwam, en dat het dus echt een moment-opname is.
Vraag het mij morgen weer, en dan borrelen er misschien héél wat andere motoren op, maar de top-3 blijft!
Het is, vind ik, een beetje als muziek: De éne keer heb je zin in Led Zeppelin, en de andere keer in Helmut Lotti
Groet, Mathé
Het was de Suzuki GT750 3-cilinder tweetakt, waardoor mijn motorbloed is gaan stromen
Het was die paarse; Nog nóóit had ik gespijbeld van school, maar toen ik tijdens een tussen-uur déze motor tegen kwam (stond geparkeerd in een winkel-straat) heb ik staan wachten tót de eigenaar kwam!
Ik heb niets gezegd, maar mijn mond moet wagenwijd hebben opengestaan toen hij weg reed

......
W O W .... Ik was verkocht.
Enkele jaren later kocht ik eerst zo'n paarse, en daarna die goud/groene.
Eigenlijk ben ik nog steeds verliefd op 'deze GT 750 van Suzuki, dus misschien had tóch deze mijn nummer één moeten zijn, en niet die 'onbereikbare' Münch Mammut 1200TTS
Groet, Mathé
P.s.: Overigens heb ik maar 2 motoren van mijn top tien gehad, namelijk deze GT750 Suzuki en de BMW K1 abs (blauw/geel).
Weleens op een Laverda en een Honda CBX gereden, maar die leken mij te onpraktisch

BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.