autocom + bluetooth

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
p@rick

autocom + bluetooth

Bericht door p@rick »

Iemand al op een of andere manier z'n bluetooth-gsm aan een Autocom-intercom kunnen koppelen ? Wat had je daarvoor nodig ? Met welk merk/type gsm is het je gelukt ?
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Dirk 9700

Bericht door Dirk 9700 »

Patrick,

Hopelijk vindt je hier wat je zoekt.

Groeten,
Dirk :wink:
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
Relax

Bericht door Relax »

Ik kreeg van m'n werk zo'n Nokia 6120 of zoiets, ook met BT, maar 'k wilde hem alleen als er een mogelijkheid was om aan te sluiten op m'n intercom, ook Autocom. Volgens Lex werkt dit door een BT-module rechtstreeks in je Autocom te pluggen. Prijs omtrent 150 euro, dacht ik, maar de lutsers op m'n werk zijn gierig, dus wil ik een andere GSM en doe ik het met een kabeltje.
I respect your opinion. But I don't give shit.
p@rick

Bericht door p@rick »

Relax schreef:Ik kreeg van m'n werk zo'n Nokia 6120 of zoiets, ook met BT, maar 'k wilde hem alleen als er een mogelijkheid was om aan te sluiten op m'n intercom, ook Autocom. Volgens Lex werkt dit door een BT-module rechtstreeks in je Autocom te pluggen. Prijs omtrent 150 euro, dacht ik, maar de lutsers op m'n werk zijn gierig, dus wil ik een andere GSM en doe ik het met een kabeltje.
In de Autocom-brochure staat een BT-kit voor Nokia à 90 £, dat zou dus omgerekend die 150 euro kunnen zijn, wat idd veel geld is.
Ben benieuwd of de "algemene" BT-connector van Autocom ook zoveel gaat kosten.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
buzzy

Re: autocom + bluetooth

Bericht door buzzy »

Ik heb zo een bluetooth adapter van autocom en deze werkt perfect. Deze is aangesloten op AUX1 op een super pro avi van autocom. Mijn GSM is een Nokia 5200 maar heb het ook al getest met andere toestellen VB nokia 6110.
Heb de adapter gekocht bij moto 2000 te Gent (mariakerke) en koste als ik het me goed herinner €130
Plaats reactie