Die gast was wel degelijk met iets anders bezig dan auto rijden. Hij was naar iets op zoek in zijn auto. Dit dacht ik toch, want hij reed zeer traag en was duidelijk iets aan het zoeken in zijn wagen. Toen ik hem wilde voorbij rijden werd er van zijn kant ook gas gegeven, zodanig dat we een tijdje naast elkaar reden aan een iets te hoge snelheid. Ik heb mijn inhaal maneuver dan maar wijselijk opgegeven. Even later aan een kruising stopte hij, kwam uit zijn wagen gestoven richting mijn auto, trok het portier open en terwijl hij mij toesnouwde of het soms niet rap genoeg ging kreeg ik prompt een vuistslag in het aangezicht. Daar stopte het niet mee want voor ik besefte wat er gaande was volgde er nog een paar rake klappen. Hoe het gebeurde weet ik nog steeds niet maar enkele seconden later lag ik naast mijn auto op de grond. Resultaat... Bebloed aangezicht en een pijnlijke linker arm van de slagen zo goed mogelijk af te weren.
Kortom, zo zie ik er uit na een bezoekje aan de huisarts
Ja, het fotoke is niet groot maar klik er op, dan zie je beter hoe den deze er bij staat.
Dus, moraal...laat die driftkikkers stillekes doen en zorg dat je niet dezelfde kant uit moet als zulke individuen. [/img]