Verkeers-agressie? Nee toch!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

John
Contacteer:

Verkeers-agressie? Nee toch!

Bericht door John »

Vannacht, op de terugweg van onze maandelijkse bijeenkomst in Ter Heide een kerel tegen gekomen die agresief was.
Die gast was wel degelijk met iets anders bezig dan auto rijden. Hij was naar iets op zoek in zijn auto. Dit dacht ik toch, want hij reed zeer traag en was duidelijk iets aan het zoeken in zijn wagen. Toen ik hem wilde voorbij rijden werd er van zijn kant ook gas gegeven, zodanig dat we een tijdje naast elkaar reden aan een iets te hoge snelheid. Ik heb mijn inhaal maneuver dan maar wijselijk opgegeven. Even later aan een kruising stopte hij, kwam uit zijn wagen gestoven richting mijn auto, trok het portier open en terwijl hij mij toesnouwde of het soms niet rap genoeg ging kreeg ik prompt een vuistslag in het aangezicht. Daar stopte het niet mee want voor ik besefte wat er gaande was volgde er nog een paar rake klappen. Hoe het gebeurde weet ik nog steeds niet maar enkele seconden later lag ik naast mijn auto op de grond. Resultaat... Bebloed aangezicht en een pijnlijke linker arm van de slagen zo goed mogelijk af te weren.
Kortom, zo zie ik er uit na een bezoekje aan de huisarts
Ja, het fotoke is niet groot maar klik er op, dan zie je beter hoe den deze er bij staat.
Dus, moraal...laat die driftkikkers stillekes doen en zorg dat je niet dezelfde kant uit moet als zulke individuen. [/img]Afbeelding
sprint

Bericht door sprint »

F*ck John, dat is niet plezant. :?
Wat kan een mens daar op zeggen, een spijtige zaak.
Hoppelijk heb je de nr plaat kunnen opschrijven :twisted:
Marnix.

Afbeelding
K-lover

Bericht door K-lover »

ja voor de meesten onder ons is dit een "ver van mijn bed-show" maar nu zie je wel dat het rapper kan gebeuren dan we denken. John , ik hoop dat het snel vergeten is (op lichaamlijk gebied toch.

Gelukkig heb ik een auto die automatisch sluit bij het vertrek maar in mijn camionette is dat niet zo en ik moet eerlijk zeggen dat ik heel dikwijls de reflex heb om mijn camionette te sluiten als ik rondrij en zeker als ik in de stad rondrij en me eerlijk gezegd in bepaalde buurten niet altijd even lekker voel.

Na wat jij voorkreeg denk ik dat ik nu zeker altijd de auto afsluit als ik rondrij.

Succes nog

Philippe
K1 en K1200RS
altijd te vinden voor een ritje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

verdoeme john
dit op mijn nuchtere maag moeten lezen is niet plezant

je hebt toch klacht gaan neerleggen bij de politie?
hopelijk heb je nog enkele gegevens kunnen doorgeven die belangerijk zijn om die kerel te vinden

hou je goed he
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
BoeD

Bericht door BoeD »

John, :shock:
Spoedig herstel!

Nu het aan bod komt stel ik mij de vraag ...
Wat doet men het best in zo'n geval :?
Alles noteren, als het mogelijk is?
Terug kloppen, als je nog kan?
... :idea: ..... :?:
R1200C Cruiser (°\ = /°)
Iron Gonzo

Boed schreef:John, :shock:
Spoedig herstel!

Nu het aan bod komt stel ik mij de vraag ...
Wat doet men het best in zo'n geval :?
Alles noteren, als het mogelijk is?
Terug kloppen, als je nog kan?
... :idea: ..... :?:
ik vermoed: als het nog kan :? ik zeker terug zou kloppen en nog geen klein beetje :oops: :twisted:
daarmee zou ik zekers in fout zijn, zoveel is zeker :x
maar ik laat mij niet op mijn muil slaan

het beste is ambulance bellen en politie inlichten
als je tijd hebt en nog kan
de gegevens onthouden en noteren
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Dirk 9700

Bericht door Dirk 9700 »

John,

Een spoedig herstel toegewenst en hopelijk kunnen ze die gast snel inrekenen.Sterkte man!

Groeten,
Dirk, Fabienne en Jelle
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

John, ook van ons een spoedig herstel toegewenst.
En hopelijk heb je voldoende gegevens om die kl***z*k te laten oppakken.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
w

Bericht door w »

@John,

Dat is nu eens echt rot.
Ik hoop inderdaad dat je nog aangifte hebt kunnen doen met nr-plaat.

Allezinds, het allerbeste gewenst. :wink: En als ge hulp bij iets nodig hebt, ge weet mijne nr :wink:
Stelo

Bericht door Stelo »

Hoi John,

Spoedig herstel !

Amai zeg, het is toch al erg als mensen gewoon een onschuldige in elkaar kloppen.
Wat moet je eraan doen? Ik zou in elk geval vluchten (deed ik al eerder). Gewoon wegrijden, desnoods door het rood.
En de nummerplaat noteren? Ik denk niet dat je daar de tijd toe hebt. Het overkomt je vooraleer je het goed beseft.
Zullen we nu moeten beginnen onze wagens uitrusten met met een kleine camera en digitale recorder die al onze ritten registreert? Zo hebben we zeker nummerplaten, en wie weet dient het ooit nog als bewijsmiddel of getuigmiddel bij ongevallen.

Maar alé John, daarmee zijt ge nu nog niet geholpen hé.
Laat je goed soigneren. Daar heb je nu het meeste behoefte aan.

Saluukes,

Stelo
R1200RT
Frank K

Bericht door Frank K »

Ge ziet John dat het niet zo slim was om gisterenavond met de auto op stap te gaan. Met je helm op was je hoofd beter beschermd.... en met die oranje helm op waren ze waarschijnlijk niet gestopt...
Alle gekheid op een stokje!!!

John, spoedig herstel!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
-Wim-

Bericht door -Wim- »

Hoi John,

Een spoedig herstel toegewenst van mij en Els. Ik moet zeggen dat je er kalm onder blijft.

Als ik zoiets tegen kom, blijf ik doorgaans een meter of tien achter zijn voertuig aan het rode licht. Als ie dan uitstapt heb ik nog mogelijkheden om te reageren.

Het zou me trouwens niet verbazen dat die kerel onder invloed was van alcohol of drugs.

Hopelijk heb je zijn nummerplaat kunnen noteren.
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Laat u maar goed verzorgen.... en vlug een herstel

GRTS Danny
Philippe

Bericht door Philippe »

Spoedig herstel John
en dat ze diene .......... snel te pakken krijgen.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Ook een spoedig herstel toegewenst en hopelijk pakken ze die zak vlug op.
John
Contacteer:

Bericht door John »

Bedankt jongens voor het medeleven. Ik heb vannacht nog een telefoontje gekregen of ik nog even kon langskomen naar het bureau voor een verklaring zodat men die kerel nog dezelfde nacht kon oppakken.

Het verhaal was dus nog niet volledig. Ik ben nadat ik terug in mijn wagen was gesukkeld, die kerel achterna gereden en zag hem in de verte ergens afdraaien op een soort van bouw-werf waar achteraan een woning stond. Heb vanuit de auto de politie gebeld en ben een beetje verder blijven wachten tot ze arriveerden. Toeval wil dat ik één van die dienders goed ken van mijn begeleidingen voor de politie-sportbond. Hij wist me te vertellen dat die kerel geen onbekende was. Een collega van hem heeft de substituut gebeld en vijf man zijn die kerel uit zijn bed gaan lichten.

Mijn gezicht is vandaag nog wat meer opgezwollen. Dus ik ga een fijn eindejaars tegemoet :lol:
GSven

Bericht door GSven »

Alé, ze hebben de smeerlap :evil: dan toch op korte termijn kunnen oppakken. Dat doet ze tenminste even schrikken.
't Is te hopen dat ze hem deze keer een "leuke" straf kunnen aansmeren. En dat mag gerust (heel wat uren) gemeenschapsdienst zijn.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Kris adv

Bericht door Kris adv »

John schreef:Mijn gezicht is vandaag nog wat meer opgezwollen. Dus ik ga een fijn eindejaars tegemoet

Zeer goed dat ze die man opgepakt hebben, en nu nog hopen dat je door dat geval dit jaar nog mooiere kerstgeschenken krijgt dan de jaren er voor. :D :D
Iron Gonzo

zullen we 4040 bellen :?
voor dit fantasties verhaal 8)

goed dat je nog hebt kunnen reageren op die manier
hopelijk blijft hij een poosje opgesloten en kan je gerust met een weleenswaar kersballengezicht de feestdagen op een plezante manier door brengen :wink:
TRIUMPH TROPHY SE
John
Contacteer:

Bericht door John »

kerstballengezicht :lol: :lol: :lol: das een goei Bart.
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

GSven schreef:Alé, ze hebben de smeerlap :evil: dan toch op korte termijn kunnen oppakken. Dat doet ze tenminste even schrikken.
't Is te hopen dat ze hem deze keer een "leuke" straf kunnen aansmeren. En dat mag gerust (heel wat uren) gemeenschapsdienst zijn.
Hopelijk word hij een deftige tijd (levenslang) van de openbare weg gehaald. Dergelijke agressie kunnen we missen als kiespijn.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Veel beterschap en spoedig herstel.
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
VutteRT

Bericht door VutteRT »

Allereerst beterschap toegewenst John, Goed dat je ondanks alles nog in staat was om die koekert te volgen en aan tegeven, alhoewel ik er m'n twijfels over heb of het zoveel effect heeft dat die klojo er iets van leert. Maar afin, jij weet nu waar zijn huis woont :?: Zonder iets af te doen aan jouw ellende en de ernst van de zaak is het ook in zo'n geval wel goed om te anti-ciperen en vooruit te denken zoals met motorrijden. Wat kan er gebeuren als... :?:
Hopelijk viert hij kerst in de cel.
John verder de beste wensen voor jou en de jouwe en hopelijk een goed/beter begin in 2007 :wink: .
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
Motorista7

Bericht door Motorista7 »

John man, snelle beterschap! 'k Ben tevreden dat diene gast zo snel opgepakt is.

Toch ne goeie Kerstmis gewenst! :wink:
R1200R
DJAIRO

agressie

Bericht door DJAIRO »

Doemme toch John,
Tis te hopen dat 2007 U wat meer geluk brengt!!
En dat"krapuul"dat zoiets doet daar zijn geen woorden voor!!!
Veel beterschap toegewenst vanwege Frank &Dominique!!!!
Plaats reactie