connection app

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 320
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

connection app

Bericht door ludo V E »

hebben jullie ook problemen met de BMW connection app . bij mij valt deze regelmatig weg en is moeilijk terug te zetten , moet dan stoppen en deze terug opstarten inclusief de smartphone . het betreft de navigatie in het TFT scherm , en dit meestal op een plaats waar men niet mag stoppen of parkeren . ik heb de laatste versie van de BMW app en de andere instellingen . soms gebeurt het na 30 km rijden op de navigatie ( rondrit ) soms op een rondrit van 200 km 4 à 5 keer . voor de rest werkt alles prima en normaal in het TFT scherm . een geluk voor mij heb ik mijn BMW navigator V er ook nog opstaan en rij ik een rondrit op de navigator .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
aantzeetje
Berichten: 1240
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: connection app

Bericht door aantzeetje »

Hierover loopt er een draadje op het NL RT forum. Daar wordt er aangeraden om klacht in te dienen bij je dealer die het dan doorspeelt naar BMW zelf.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie