Bijkomend vraagje Corsica

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
polpol

Bijkomend vraagje Corsica

Bericht door polpol »

Met veel interesse heb ik de "Corsica" onderwerpen gelezen, daar ik zelf in juni met de motor naar crsica vertrek, "alleen" vertrek want vrouw en zoon gaan met het vliegtuig. Vorig jaar waren wij met de auto naar Corsica vertrokken: Nice - Ajaccio met corsica ferries, overtocht zonder problemen. Daar zoveel mooie dingen gezien dat we besloten dit jaar terug te keren maar dan wel met de moto erbij.
Deze keer neem ik de nachtboot van corsica ferries in Toulon naar Bastia kwestie van s'morgens vroeg thuis te vertrekken heb dan ongeveer 18 uur dat ik onderweg kan zijn (rijden, rusten, tanken, eten je weet wel.)
Maar nu had ik graag geweten of de haven in Toulon makkelijk te vinden is ( drukte, bewegwijzering enz.) en hoe maak je de moto vast op de boot, moet je dat zelf doen of wordt dat gedaan, kan je best zelf een aantal spanriemen meenemen, graag wat handige tips. Alvast bedankt.
TAF

Bericht door TAF »

Hallo PolPol de boot is gemakkelijk te bereiken en tamelijk goed aangeduid,voor de moto op de boot ze komen altijd helpen als je dat zelf wilt een extra spanriem is niet nodig al heb ik er steeds bij een spanriem neemt niet zoveel plaats in en kan altijd van pas komen,misschien een vuile t-shirt of 2 houden om onder de riem te stoppen en zo je zadel te beschermen voorkomen is beter dan ...........
GREETZ TAF
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
polpol

Bericht door polpol »

Bedankt voor de snelle reactie, als ik goed begrijp de motor op de zijstandaard en een spanriempje over het zadel.
garde

Bericht door garde »

Hoe ze onze motoren hebben geplaatst op de boot naar Corsica!!

:lol:

Wel met de nodige stootkussens ertussen.
http://img453.imageshack.us/my.php?imag ... 211md7.jpg
RT ----->115.000Km
Lid BMW club-Vlaanderen
Plaats reactie