K1100RS vervangt "Kaatje"75!!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

DJAIRO

K1100RS vervangt "Kaatje"75!!!

Bericht door DJAIRO »

Hoi,
Het zat er al een tijdje aan te komen,maar nu is het bijna zover!!
Ben op een K1100rs gevallen via dit forum,stond nergens te koop maar een niet geregistreerde gebruiker had gelezen dat ik op zoek was naar een K1100rs!!!Deze brave mens :) stuurde mij een mailtje dat hij in het bezit was van een"Mystic rode"K1100rs van bwj.95 met 57.000km,zonder ABS,ik heb al naar verscheidene gaan zien,maar deze was in nieuwstaat,en de kleur valt al bij al best mee!! 8)
Vermits ik nog nooit een moto gehad heb met ABS zal ik het ook niet missen denk ik!! :wink:
Nu Zaterdag ga ik hem halen,en na een proefritje en grondige controle zal de koop waarschijnlijk doorgaan!!
Met spijt in het hart verkoop ik "Kaatje" :cry: :cry: maar 2 moto's houden kan ik niet verantwoorden tegenover m'n vrouwtje!! :? Ik heb er al foto's van maar ik slaag er niet in ze te plaatsen op imageshack,dus midden volgende week volgen de pics als alles doorgaat!!
Groetjes Frank :D
Kris adv

Bericht door Kris adv »

In geval de aankoop doorgaat, een dikke proficiat.

Mystic rood :?: , is dat dan die gewone rode, of die bordeau rode

groeten,
kris
sprint

Bericht door sprint »

zo ene Frank?

Afbeelding
Marnix.

Afbeelding
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

sprint schreef:zo ene Frank?

Afbeelding
Neen een metaal rode,zal zo snel mogelijk foto's plaatsen,ik geloof dat het dicht bij de kleur ligt van Uwe K100!!
Is originele kleur,is van bwj 95 het jaar daarvoor was deze kleur in combinatie met bronzen wielen en achterbrug,maar vanaf 95 waren de wielen gewoon zilver en de achterbrug zwart!!
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Afbeelding
Afbeelding
zo een kleurtje dan
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 11 jan 2007, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Kris RT schreef:In geval de aankoop doorgaat, een dikke proficiat.

Mystic rood :?: , is dat dan die gewone rode, of die bordeau rode

groeten,
kris
Dat is inderdaad die metaal rood/bordeaux ze hebben zelfs de laatste R100R in de uitvoering"mystic"uitgebracht en die was enkel en alleen in die kleur verkrijgbaar.
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

IRON GONZO schreef:Afbeelding
zo een kleurtje dan
Dat is hem!!!
Maar die dat ik waarschijnlijk ga kopen z'n koffers zijn ook in de kleur meegespoten!Spijtig is de zadel grijs van kleur,en dat zou ik willen veranderen naar een zwart exemplaar.
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Kijk eens naar mijn vorige motorfiets :roll:

Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik heb gekeken en nu :?: :mrgreen:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Kris adv

Bericht door Kris adv »

IRON GONZO schreef:ik heb gekeken en nu :?: :mrgreen:
:? kweet het niet meer
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Kris RT schreef:Kijk eens naar mijn vorige motorfiets :roll:
Schoon hé
Dat rood metaal valt best mee,was oorspronkelijk op zoek naar een zwarte met ABS,maar op den duur staat een mens "zo zot" :roll: van, van hier naar daar te rijden en te gaan kijken,dat als je één tegenkomt die er goed uitziet en de prijs ok is je niet verder meer zoekt!!
Op den duur was ik elke dag bijna naar ene gaan zien in alle uithoeken van het land,en ons Dominique begon hierover te zagen!! :wink:
Dus hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt!
sprint

Bericht door sprint »

Maar die parelmoerwitte K100RS16v vond ik ook echt mooi :lol: :lol: :lol:
Marnix.

Afbeelding
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Sinds vandaag staat er nog 1tje op kapaza, om je helemaal zot te maken
en dan nog voor een goede prijs ook

http://www.kapaza.be/Motoren/BMW/424009 ... 100rs.html
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

sprint schreef:Maar die parelmoerwitte K100RS16v vond ik ook echt mooi :lol: :lol: :lol:
Klopt maar 3800€ vondt ik wat veel,dat was iets boven m'n budget,en de verkoper week niet van z'n prijs en bij nadere inspectie was ie ook al eens op z'n kant gegaan,slecht bijgewerkte reparatie aan spiegel en kuip, plus het was een Canadese of Amerikaanse import de kilometerteller was in miles,en zijn zulke importmotorfietsen niet anders afgesteld(emmisienormen)en zodoende met iets minder vermogen dan de Europese exemplaren??
Het zal altijd wel iets zijn hé,alternatief is een nieuwe"Beemer"maar daar heb ik het geld niet voor,dus ik ben content dat ik gelukkig kan zijn met een 2de hands!!
Groetjes Frank,en binnenkort zijn we eens weg hé Sprint !!
Laatst gewijzigd door DJAIRO op 11 jan 2007, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Kris adv

Bericht door Kris adv »

sprint schreef:Maar die parelmoerwitte K100RS16v vond ik ook echt mooi :lol: :lol: :lol:
Hier kan je eens het verschil bekijken,

Afbeelding

Afbeelding
sprint

Bericht door sprint »

DJAIRO schreef:Groetjes Frank,en binnenkort zijn we eens weg hé Sprint !!
Yep :wink:

Morgen BBQ, kom je ook? 8)
Marnix.

Afbeelding
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Kris RT schreef:Sinds vandaag staat er nog 1tje op kapaza, om je helemaal zot te maken
en dan nog voor een goede prijs ook
JAAAAUW....JOENGE :lol: :lol: :lol: Ik stop ermee,sebiet moet ik weer "pillekes"gaan pakken!!!!
Die waar ik Zaterdag ga naar kijken is just dezelfde,maar minder kilometers,3 jaar jonger en gene ABS!
Ne mens maakt toch wat mee zenne :D
Frank
Laatst gewijzigd door DJAIRO op 11 jan 2007, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

sprint schreef:
DJAIRO schreef:Groetjes Frank,en binnenkort zijn we eens weg hé Sprint !!
Yep :wink:

Morgen BBQ, kom je ook? 8)
Neen,moet werken,en onder ne paraplu nen BBQ?K'weet ni zenne!!! :D :D
Frank :D
@Mathé

Bericht door @Mathé »

Succes hé Frank: Ik hoop dat het is wat je zoekt 8)
Maarruh .... je gaat je maatje op z'n Kaatje 75S toch niet vergeten?! :shock: :) :lol:
Ik lees het wel op het forum, of je tot aankoop bent overgegaan.
Met vriendelijke groet,
Mathé

p.s.: Gaan wij ook een keer een toertje maken? Met @Sprint erbij misschien?
BMW K75 1988 / Yamaha XT660R 2009 / Suzuki X7 GT250 1978 ..... hond(je) heet 'Beemer'.
sprint

Bericht door sprint »

Mathé schreef: p.s.: Gaan wij ook een keer een toertje maken? Met @Sprint erbij misschien?
Komt zeker in orde deze zomer :wink:
Marnix.

Afbeelding
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Mathé schreef: Maarruh .... je gaat je maatje op z'n Kaatje 75S toch niet vergeten?! :shock: :) :lol:
Maar natuurlijk niet!!!!Nu heb ik wat meer windbescherming,en zal ik zeker eens tot in Utrecht komen!!!
Zeg die K1100RS is ook een Kaatje hé, alleen wat zwaarder :wink:
Ik doe dit enkel omdat ik van m'n K75 nog een héél mooie prijs krijg,en dat ik die 1100 voor eveneens een zéér mooie prijs kan kopen,en op die manier blijft m'n hobby betaalbaar :)
De K1100RS was indertijd als hij op de markt verscheen m'n droom,en nu kan ik die droom verwezenlijken!

Dat is hem, eindelijk die foto erop gekregen!
Afbeelding

Groetjes Frank :)
Danny

Bericht door Danny »

zelf lange tijd mee gebold met het zwarte exemplaar maar ok dezelfde bordeaux rode, beestig goeie ketel, iets van 't beste wat ooit in Berlijn van de band liep :wink:
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Danny schreef:zelf lange tijd mee gebold met het zwarte exemplaar maar ok dezelfde bordeaux rode, beestig goeie ketel, iets van 't beste wat ooit in Berlijn van de band liep :wink:
Als hij even goed zal zijn dan m'n K75 dan ben ik een gelukkig mens :wink:
Dat beestje heeft al 133.000km en loopt nog steeds als een zonnetje!!
Frank :)
Danny

Bericht door Danny »

mijnen Blackie rijd hier in de buurt rond en die heeft er meer dan 300.000 op de klokken staan en de rode heeft er 110.000 dacht ik... technische problemen heb ik met die ketels nooit gehad, zo degelijk als een 75 :wink:
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Danny schreef:mijnen Blackie rijd hier in de buurt rond en die heeft er meer dan 300.000 op de klokken staan en de rode heeft er 110.000 dacht ik... technische problemen heb ik met die ketels nooit gehad, zo degelijk als een 75 :wink:
Bedankt Danny,
Dit stelt me enigzins gerust :wink: ,want ééns"Kaatje"de deur uit is en de K1100RS is niet zoals"Kaatje"is het te laat!!
Frank :D
Plaats reactie