radio werkt niet meer

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
renshi
Contacteer:

radio werkt niet meer

Bericht door renshi »

Na een tankbeurt deze morgen,opeens "no radio" op display.
zekeringen nagekeken,massa van batterij eens afgekoppeld, zekering op radio nagekeken, stekker losgekoppeld.....niets, nog altijd "no radio" enkel het display licht nog op.Weet er iemand meer over dit probleem?
alvast bedankt
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

zit er nergens aan de radio zelf een zekeringske ingebouwd?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Johny

Bericht door Johny »

Hallo,renshi

Als ik me niet vergis rij je met een R1200CL zoals ik,bij mij valt de radio ook dikwijls tilt dan moet ik de + en - van de batt een aantal minuten aan elkaar koppelen,maar bij mij geeft de display dan geen enkele aanduiding.
Ik heb wel ook een keer de melding gezien(no radio)toen was de voedingskabel van de radio daar waar hij de rechterkoffer induikt geplet tussen de buizen van de kader met als gevolg kabelboombrand(1850euro :cry: )
De motor was net een maand uit garantie en BMW stak zijn gat door de haag!!!!!!!!!!
Je moet eens meten of er spannig zit op de stekker van de radio,er zit ook een zekering tehoogte van die stekker.
Groeten
Johny
renshi
Contacteer:

Bericht door renshi »

Ondertussen gevonden, + en - pool van batterij even losgekoppeld en alles was terug als vanouds (had voordien enkel de massa losgekoppeld)
Bedankt voor de info Johny
groeten
Renshi
Plaats reactie