JH schreef:
Geplaatst: Ma Mrt 19, 2007 9:27 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Jiepieeeeee... tis zo ver. De gps-files van de openingsrit zouden vanaf vandaag moeten kunnen opgevraagd worden... Allez, voor de garmingebruikers althans. Tomtomers zijn blijkbaar niet gewenst komende zondag.
Blijkbaar heeft de organisator van de "openingsrit" geen behoefte om bmw-rijders onder elkaar te verenigen... en wil hij gewoon de eer om als eerste in het clubboekje te staan met zijn rit, en voor de rest barst.
Jammer als men er zo over denkt.
Voor de garmin- en roadboekrijders.... Hopelijk is het mooi weer op zondag zodat jullie kunnen genieten van de rit...
Voor de tomtommers.... sorry voor het niet kunnen ter beschikking stellen van de route, maar dit is volledig buiten mijn wil om.
Nogmaals... Als er geen interesse is van de organisator om deze files... dan is de file er ook niet. Ik ga niet op mijn knietjes smeken dit te mogen doen en had op wat meer interesse gerekend van die kant uit.
Amuseer jullie hé zondag! Wij zullen alvast iets anders doen die dag, want... geen file... geen rit
Deze week heb ik echt geen tijd meer om de rit om te zetten (gans de week de laten)
JH, ik kan niet goed volgen.
Vanaf vandaag zouden de gps-files kunnen opgevraagd worden. Jij kan/wil de Garminfile omzetten naar Tomtom. Dus, snap ik het probleem niet. Waarom vraag je vandaag niet gewoon de file aan.
Ik veronderstel te weten waarom dit niet vroeger kan. De rit is, de organisator kennende, dit weekend nog eens helemaal nagereden om te kijken of volgende zondag alles perfect klopt zoals gepland en er geen hindernissen zijn opgedaagd (wegwerkzaamheden ed.) Dus daarna wordt de definitieve rit op papier en gps-file gezet. Als de organisator weken op voorhand zijn rit al zou doorgeven aan jouw en er zou toch nog iets veranderen dan worden er weer verschillende versies uitgegeven met alle problemen van dien.
Verder ga je ervan uit dat de organisator het forum leest, wat niet noodzakelijk is.
Volgens mij hanteer je een verkeerde manier om dit te communiceren en (ver)be)oordeel je de organisator onterecht, idem dito voor Iron Gonzo.
Ik schrijf hier enkel mijn persoonlijke mening en niet die van de club. (om toch maar duidelijk te zijn)