geplaatst
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Boskrabber
Re: geplaatst
Hoe komt het toch dat ik er niet toekom zo'n een vraag te stellen? Waarschijnlijk heb ik te weinig verbeelding.hans rs schreef:Hoe kan het dat,indien je iets nieuws plaatst er de datum van 22-08-2006 komtModerator
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Hans, welkom hier! Aarzel maar niet om de asielbewoners een koekje van eigen deeg te geven. En vergeet niet: er bestaan geen stomme vragen.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 01 mar 2018, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
TonTon
volledig mee eens , ik krijg de indruk dat het weer van kwaad naar erger gaat , t'zal weer zolang duren tot de bom ontploft net zoals bij de ganse "Zumo" affaire , sommigen kunnen het blijkbaar niet latenStoffel schreef:Er bestaan enkel stomme en volledig uit de context getrokken ANTWOORDEN ... Misschien moeten er sommigen eens Format C: uitproberen en niet alleen bij hun PC!
en dan verwonderd zijn dat er mensen die effectief veel bijdroegen aan dit forum wegblijven.......
shit GVD eel mijne PC na de kl.teStoffel Geplaatst: 28/02/2007 07:25 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Er bestaan enkel stomme en volledig uit de context getrokken ANTWOORDEN ... Misschien moeten er sommigen eens Format C: uitproberen
hehe
zit er ergens een undelete knop ook ...
Maar ben het overigens volledig eens met Stoffel : er zijn enkel minder intelligente antwoorden. Het stomst is hij/zij die een vraag waar ie mee zit niet durft te stellen...
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !