nix geen decor, gettem toch gehoord, das zijn garage
man, man wreed schoon maschien, hopelijk heb je er veel plezier mee en veilige kms.
ik moet toegeven dak de 1200 rt lelijk vond in 't begin ma em begint mij meer en meer aan te staan, k begin em zelfs schoon te vinden zekers in da zandkleur.
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
Hoe breed is de 1200RT bij de spiegels Heb nu een 1150RT en bij de spiegels is ie 88cm. Deze gaat dus net door mijn schuurdeur, hebben nog geen garage. Hoef er dus maar 1 koffer af te halen en hij past door de deur. Maar als ik een 1200RT koop wil ik eerts weten of ie bij de spiegels door een 90cm deur past. . . . . of eerst verhuizen
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
George Michael schreef: Hoe breed is de 1200RT bij de spiegels Heb nu een 1150RT en bij de spiegels is ie 88cm. Deze gaat dus net door mijn schuurdeur, hebben nog geen garage. Hoef er dus maar 1 koffer af te halen en hij past door de deur. Maar als ik een 1200RT koop wil ik eerts weten of ie bij de spiegels door een 90cm deur past. . . . . of eerst verhuizen
Sowiezo kopen en dan maar gaan verhuizen want je moet minimaal 93 cm hebben. Maar als je de mogelijkheid hebt om een beetje schuin door de deur te gaan, dan kan je eerst het ene oor binnen steken, de motor een beetje laten overhellen en dan het andere oor naar binnen. Beetje omslachtig, maar kan wel.
grtjs vutteRT
George Michael schreef: Hoe breed is de 1200RT bij de spiegels Heb nu een 1150RT en bij de spiegels is ie 88cm. Deze gaat dus net door mijn schuurdeur, hebben nog geen garage. Hoef er dus maar 1 koffer af te halen en hij past door de deur. Maar als ik een 1200RT koop wil ik eerts weten of ie bij de spiegels door een 90cm deur past. . . . . of eerst verhuizen
Sowiezo kopen en dan maar gaan verhuizen want je moet minimaal 93 cm hebben. Maar als je de mogelijkheid hebt om een beetje schuin door de deur te gaan, dan kan je eerst het ene oor binnen steken, de motor een beetje laten overhellen en dan het andere oor naar binnen. Beetje omslachtig, maar kan wel.
grtjs vutteRT
De koffers zijn overmeten breder dan de spiegels !!!
Schuin door de deur is ter hoogte van de koffers al geen oplossing meer.
Steeds 1 of 2 koffers afhalen wordt een vervelende klus.
Dus een kasteel als garage is dé oplossing
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
Georgie schreef:
De koffers zijn overmeten breder dan de spiegels !!!
Schuin door de deur is ter hoogte van de koffers al geen oplossing meer.
Steeds 1 of 2 koffers afhalen wordt een vervelende klus.
Dus een kasteel als garage is dé oplossing
CU
Georgie
Misschien dat Pacha RT zijn stulpje wil verkopen. Het zal nu wel te klein geworden zijn door zijn nieuwe motor