Zitten er eigenlijk wel R 1200 S rijders op het Forum?Ik lees er weinig over.Zoek eigenaars van R 1200 S om wat ervaringen en informatie over onze motor uit te wisselen.
R 1200 S
Moderator: GVN
ikke binnen een maand of zo, tot dan.
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
kijk hier eens http://wijhenke.net/index.php?name=Foru ... forum&f=1/
ik heb de mijne al bijna één jaar en ben er nogaltijd héél blij mee.
ik heb de mijne al bijna één jaar en ben er nogaltijd héél blij mee.
De mijne heeft z'n eerste 3000 km gelopen en ik ben er tot nog toe niet in geslaagd rechtstreeks naar huis te rijden.
FANTASTISCHE MOTOR !!!!!!!!.
- licht en wendbaar. (er liggen volgens mij te weinig ronde punten in west vlaanderen
)
- fantastisch eindsprint +5500 rpm (nog maar een heel enkele keer getest 'veel te gevaarlijk' , maar zal hem om die reden volgend jaar op het circuit zetten. Hij is dan een jaartje oud.)
FANTASTISCHE MOTOR !!!!!!!!.
- licht en wendbaar. (er liggen volgens mij te weinig ronde punten in west vlaanderen
- fantastisch eindsprint +5500 rpm (nog maar een heel enkele keer getest 'veel te gevaarlijk' , maar zal hem om die reden volgend jaar op het circuit zetten. Hij is dan een jaartje oud.)
[ s ]R1100R[ /s ]
R1200S

R1200S

kijk anders ook efkes naar deze topic die ik vorig jaar opende : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =djeezebel
Ondertussen heb ik er een kleine 10k op staan (dus vééél te weinig gereden vorig jaar, da zal dit jaar hopelijk wat beter zijn ..)
enneh, 'k ben vorige week nog naar doel, verdronken land etc .. gereden. Ik woon in Mechelen, maar op zo'n machien is alles "naast de deur" .. laat maar weten wanneer we eens gaan bollen.
Greetz
Ondertussen heb ik er een kleine 10k op staan (dus vééél te weinig gereden vorig jaar, da zal dit jaar hopelijk wat beter zijn ..)
enneh, 'k ben vorige week nog naar doel, verdronken land etc .. gereden. Ik woon in Mechelen, maar op zo'n machien is alles "naast de deur" .. laat maar weten wanneer we eens gaan bollen.
Greetz
Ik woon in Rumst is "ne scheet" ver dusdjeezebel schreef:kijk anders ook efkes naar deze topic die ik vorig jaar opende : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =djeezebel
Ik woon in Mechelen, maar op zo'n machien is alles "naast de deur" .. laat maar weten wanneer we eens gaan bollen.
Greetz
Gaan we wel is bollen
-
lijntrekker
Samen met mijn teammaat ben ik 2 R1200S'en aan het klaarzetten om deel te nemen aan het ClubMet kampioenschap dit jaar.
De moto's worden klaargezet door BMW Lievens in Zottegem. We hebben ze reeds gerodeerd op de Franse wegen een 10-tal dagen terug en het verschil met de R1100S, waarmee ik destijds de Boxercup heb meegestreden is toch wel aanzienlijk voelbaar.
Veel lichter en dus veel wendbaarder, en voor mij is het toch wel opvallend dat dit de eerste 2-cylinder is van bMW die boven de 6.000 toeren nog eens goed uit de hoek komt.
Aanstaande maandag worden ze aan een eerste test onderworpen op Zolder, zodat ze verder kunnen ontwikkeld worden tegen de eerste wedstrijd op donderdag 5 april.
De moto's worden klaargezet door BMW Lievens in Zottegem. We hebben ze reeds gerodeerd op de Franse wegen een 10-tal dagen terug en het verschil met de R1100S, waarmee ik destijds de Boxercup heb meegestreden is toch wel aanzienlijk voelbaar.
Veel lichter en dus veel wendbaarder, en voor mij is het toch wel opvallend dat dit de eerste 2-cylinder is van bMW die boven de 6.000 toeren nog eens goed uit de hoek komt.
Aanstaande maandag worden ze aan een eerste test onderworpen op Zolder, zodat ze verder kunnen ontwikkeld worden tegen de eerste wedstrijd op donderdag 5 april.
"don't crack under pressure"
Dat klinkt tof,lijntrekker schreef:Samen met mijn teammaat ben ik 2 R1200S'en aan het klaarzetten om deel te nemen aan het ClubMet kampioenschap dit jaar.
Kun je daar ééns wat foto's van posten
Zowel voor als na de preparatie
-
lijntrekker
de moto's worden op dit moment in nieuwe kleuren gestoken, en na de testdag op maandag motorisch op punt gesteld en aangepast met oa de titanium race uitlaten én bochten, speciaal voor de R1200S ontwikkeld door Akrapovic,
ik hou jullie op de hoogte,
Kris Baekelandt(BMW Boxer Team Lievens)
ik hou jullie op de hoogte,
Kris Baekelandt(BMW Boxer Team Lievens)
"don't crack under pressure"
-
lijntrekker