I know, altijd moeilijk om via het forum een technische diagnose te stellen, maar er zijn hier genoeg kenners die me misschien kunnen helpen.
Zo eens om de 2 à 3 dagen start m'n machientje niet zoals het hoort. Een druk op de startknop, de motor zwengelt aan, en dan... niets. Om hem uiteindelijk toch aan de praat te krijgen moet ik starten en gas tegelijk geven. Volgens de handleiding is dit dus niet de bedoeling.
Bij de dealer weten ze ook geen raad. Er is al nieuwe software opgestoken, afstelling van de computer, nieuwe bougies,... Het is natuurlijk vervelend om iets te herstellen dat soms wel - soms niet werkt. Beter is als het kompleet naar de filistijnen is.
Maar ik ben niet alleen! Een van de techniekers van BMW België heeft hetzelfde met zijn RT. Soit, ik wacht zijn reactie af.
Heeft iemand op dit forum ook al dit probleem gehad? Of hebben jullie ideeën over wat en hoe?
Greetz
startprobleem RT1200 2006
Moderator: GVN
startprobleem RT1200 2006
hold on to the rocks
R1200RT
R1200RT
-
Iron Gonzo
inderdaad moeilijk te beoordelen
meschien ergens een bezine leiding die een zeer minimaal(bijna niet of niet zichbaar) lekje heeft
waardoor er lucht in komt
als je dan start na een aantal dagen moet eerst de lucht uit de leiding
eens ontlucht start hij
meschien ergens een bezine leiding die een zeer minimaal(bijna niet of niet zichbaar) lekje heeft
waardoor er lucht in komt
als je dan start na een aantal dagen moet eerst de lucht uit de leiding
eens ontlucht start hij
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit