hallo
geruchten?
zou jammer zijn hopenlijk komt er een r1200r
K1200R i.pv. R1150R ?
Moderator: GVN
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Davidson,
Het zou me verwonderen, ik zou alleszinds een R1200R willen... moet niks hebben van die sneldraaiende viercilinders. Lekker cruisen met een boxer met lekker veel koppel... njammie
Als hij dezelfde pk's krijgt als de GS versie, zoals bij de 1150 reeks, is het prima.
Het zou me verwonderen, ik zou alleszinds een R1200R willen... moet niks hebben van die sneldraaiende viercilinders. Lekker cruisen met een boxer met lekker veel koppel... njammie
Als hij dezelfde pk's krijgt als de GS versie, zoals bij de 1150 reeks, is het prima.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Hi rockin fella,
Ik had deze geruchten ook gehoord op Intermot 2004 en heb bijgevolg deze vraag reeds gesteld op dit forum. Een Boxer is géén K kreeg ik als antwoord. Nogthans op deze site bevestigen ze de geruchten :
http://totalmotorcycle.com/BBS/album_sh ... ic_id=1287
Groetjes
Ik had deze geruchten ook gehoord op Intermot 2004 en heb bijgevolg deze vraag reeds gesteld op dit forum. Een Boxer is géén K kreeg ik als antwoord. Nogthans op deze site bevestigen ze de geruchten :
http://totalmotorcycle.com/BBS/album_sh ... ic_id=1287
Groetjes
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
De K1200R zal inderdaad worden ingezet voor de vervanging van de BoxerCup, en zal nu PowerCup worden genoemd - en volgens de laatste scoops zouden ze met dit model ook de GP willen ingaan in 2006.
Foto's te zien in het K forum. Mocht dan toch volgens een artikel van september 2004 volgens jouw weblink blijken dat de Roadster binnenkort een K viercilinder wordt en 160pk uitbrult, dan zal ik m'n R1150R nog lang koesteren, zoveel is zeker
Foto's te zien in het K forum. Mocht dan toch volgens een artikel van september 2004 volgens jouw weblink blijken dat de Roadster binnenkort een K viercilinder wordt en 160pk uitbrult, dan zal ik m'n R1150R nog lang koesteren, zoveel is zeker
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

-
JoCo