zumo stroom geven

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
krisdc

zumo stroom geven

Bericht door krisdc »

heb juist een r1200rt gekocht wel tweede hands bij bmw dealer vraag aan hem zou je die draad kunnen aansluiten met een lachje zeg ik da kan je wel zo doen zeker na deze aankoop :lol:
maar zijn mooien woorden waren da is voor da kabel alleen te leggen 30€ werkuren :shock: dacht een klein jest van garage en gratis maar da kon niet ieder denkt daar het zijne over ik ook
dus mijn vraag is waar kan ik kabel van zumo op aansluiten wil hem boven mijn toerenteler plaatsen
Philippe

Bericht door Philippe »

Rechtstreeks aansluiten op de batterij,er zit toch een zekering aan het uiteinde van de kabel om hem daar aan te sluiten.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
poestexas

Bericht door poestexas »

Philippe schreef:Rechtstreeks aansluiten op de batterij,er zit toch een zekering aan het uiteinde van de kabel om hem daar aan te sluiten.
rt beschikt daarvoor over een speciale fische. Enkel driepolige schakelaar (15€) aanschaffen bij dealer en toestel hierop aansluiten. Wel een beetje overdreven van je dealer: 15€ voor de fiche en nog 15€ voo het werk dat geen minuut duurt. Geen panelen verwijderen, gewoon onderaan inpluggen en draad aansluiten aan gps voedingsdraad.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Francis
Contacteer:

Bericht door Francis »

He de Kris :wink:
Dr staan ook punten en kommas op je toetsenbord hoor :wink: :wink: :!:
Francis, r12rt

Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook :!:

Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
krisdc

Bericht door krisdc »

he francis
ik weet het .
Maar gebruik ze te weinig :oops: ,mag zeggen da je klinkt als mijn vrouwtje die zegt da ook altijd :wink: .
was een optie op het toetsen bord die punten en kommas :D
en badankt al voor jullie reacties .

kris
Plaats reactie