Hallo, heb mijne RT 1150 vervangen voor een GSA 1200 ben dus in blijde verwachting want hij wordt pas geleverd rond 10 mei!!!!
Hoeveel keer moet ik dan nog slapen?
Denk dat ik nen goeie zet heb gedaan.
RT1150 vervangen voor een GSA1200
Moderator: GVN
Dat hangt er zoals steeds maar vanaf waar je het meeste prijs op stelt hé: luxues en comfortabel afstanden verzetten of speels en off-road 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
tanumshedemotoren
RT vervangen door GSA
Tom,
Zoals je kan lezen, ben je niet alleen. Menig ex-RT-ers zijn nu GS-ers met of zonder A.
Ook ik behoor tot dit groepje der gelukkigen.
Ondanks ik een "doorrijder" ben, je weet wel winter en zomer, woon/werk en weekend, heb ik de overstap, tot op heden zonder spijt, gemaakt.
Uiteraard blijven het 2 verschillende motoren, met elk hun specifieke eigenschappen. Daarom zullen er steeds vurige aanhangers voor RT's als voor GS(A) blijven bestaan.
Het enige moment dat ik soms aan mijn RT denk, is tijdens lange ritten via autosnelwegen tegen hogere snelheden. Gezien echter deze ritten bij mij tot het strikt noodzakelijke worden gehouden is het gemis eerder zeldzaam.
Ik wens u een snelle 10/5 en veel veilige km's.
Tot in den draai,
Zoals je kan lezen, ben je niet alleen. Menig ex-RT-ers zijn nu GS-ers met of zonder A.
Ook ik behoor tot dit groepje der gelukkigen.
Ondanks ik een "doorrijder" ben, je weet wel winter en zomer, woon/werk en weekend, heb ik de overstap, tot op heden zonder spijt, gemaakt.
Uiteraard blijven het 2 verschillende motoren, met elk hun specifieke eigenschappen. Daarom zullen er steeds vurige aanhangers voor RT's als voor GS(A) blijven bestaan.
Het enige moment dat ik soms aan mijn RT denk, is tijdens lange ritten via autosnelwegen tegen hogere snelheden. Gezien echter deze ritten bij mij tot het strikt noodzakelijke worden gehouden is het gemis eerder zeldzaam.
Ik wens u een snelle 10/5 en veel veilige km's.
Tot in den draai,
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"