Rit naar Cap Blanc Nez op GPS
Moderator: GVN
Rit naar Cap Blanc Nez op GPS
Heeft er iemand een mooie rit langs kleine baantjes richting Cap Blanc Nez op GPS? Ik moet daar maandag naartoe en wil het aangename aan het noodzakelijke koppelen. Heb wel zo'n rit op roadbook maar zou graag mijn SP2610 ne keer uittesten. Ik vertrek vanuit Antwerpen maar kan eender waar aan de rit beginnen dus vertrekpunt is niet zo belangrijk.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen
-
Boskrabber
-
Robert_winter_1000
-
Boskrabber
Ik reageer helemaal niet onaardig, maar ik vind het niet kunnen als men zoveel meerdere identieke postings doet. Als iedereen zo begint te doen, wordt het nog een kermis. Kies de juiste rubriek en je krijgt je antwoorden, zoals ook in dit geval gebleken is in het Toerisme forum.Robert_winter_1000 schreef:Hi Boskrabber,
Als dit een drie of vier dubbele posting, moet je niet zo onaardig reageren. Je hoeft hem geen antwoord te geven als je dat niet leuk vindt.
Groeten,
Robert
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
bmwfreakske
-
pvde
- Contacteer:
Yep,Robert_winter_1000 schreef:Hi Boskrabber,
Als dit een drie of vier dubbele posting, moet je niet zo onaardig reageren. Je hoeft hem geen antwoord te geven als je dat niet leuk vindt.
Groeten,
Robert
Onaardig.........
Je bent nog maar net op het forum met 3 postings en komt hier al de wetten voorschrijven
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Jawadde zeg, zijn er hier mensen die rap geërgerd zijn.
Als iemand dringend info nodig heeft kun je hem toch niet kwalijk nemen dat hij eens een enkele keer op meerdere paarden wed hé!
Ik beloof op m'n heilige communiezieltje om dit ni meer te doen hoor. Ik wil het ni op mijn geweten hebben dat er hier zijn die door mij gestresseerd rondlopen en in hun broek beginnen te 'krabben';-)
Degenen die normaal hebben gereageerd... vriendelijk bedankt
mensen, ik zal van de rit genieten.
Als iemand dringend info nodig heeft kun je hem toch niet kwalijk nemen dat hij eens een enkele keer op meerdere paarden wed hé!
Ik beloof op m'n heilige communiezieltje om dit ni meer te doen hoor. Ik wil het ni op mijn geweten hebben dat er hier zijn die door mij gestresseerd rondlopen en in hun broek beginnen te 'krabben';-)
Degenen die normaal hebben gereageerd... vriendelijk bedankt
Mijnen 'blackie' is beautiful