Rit naar Cap Blanc Nez op GPS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Alex W

Rit naar Cap Blanc Nez op GPS

Bericht door Alex W »

Heeft er iemand een mooie rit langs kleine baantjes richting Cap Blanc Nez op GPS? Ik moet daar maandag naartoe en wil het aangename aan het noodzakelijke koppelen. Heb wel zo'n rit op roadbook maar zou graag mijn SP2610 ne keer uittesten. Ik vertrek vanuit Antwerpen maar kan eender waar aan de rit beginnen dus vertrekpunt is niet zo belangrijk.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen :-)
Boskrabber

Bericht door Boskrabber »

Ik denk dat dit een drie dubbele posting is van één in een andere rubrieken. Het bos niet groter maken dat het al is.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Robert_winter_1000

Bericht door Robert_winter_1000 »

Hi Boskrabber,
Als dit een drie of vier dubbele posting, moet je niet zo onaardig reageren. Je hoeft hem geen antwoord te geven als je dat niet leuk vindt.
Groeten,
Robert
Boskrabber

Bericht door Boskrabber »

Robert_winter_1000 schreef:Hi Boskrabber,
Als dit een drie of vier dubbele posting, moet je niet zo onaardig reageren. Je hoeft hem geen antwoord te geven als je dat niet leuk vindt.
Groeten,
Robert
Ik reageer helemaal niet onaardig, maar ik vind het niet kunnen als men zoveel meerdere identieke postings doet. Als iedereen zo begint te doen, wordt het nog een kermis. Kies de juiste rubriek en je krijgt je antwoorden, zoals ook in dit geval gebleken is in het Toerisme forum.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Boskrabber schreef:Ik denk dat dit een drie dubbele posting is van één in een andere rubrieken. Het bos niet groter maken dat het al is.

vind ik er ook van :twisted:
Andalousie 09/2018
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Robert_winter_1000 schreef:Hi Boskrabber,
Groeten,
Robert
Yep,
Onaardig......... :roll:
Je bent nog maar net op het forum met 3 postings en komt hier al de wetten voorschrijven :evil:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Alex W

Bericht door Alex W »

Jawadde zeg, zijn er hier mensen die rap geërgerd zijn.
Als iemand dringend info nodig heeft kun je hem toch niet kwalijk nemen dat hij eens een enkele keer op meerdere paarden wed hé!
Ik beloof op m'n heilige communiezieltje om dit ni meer te doen hoor. Ik wil het ni op mijn geweten hebben dat er hier zijn die door mij gestresseerd rondlopen en in hun broek beginnen te 'krabben';-)
Degenen die normaal hebben gereageerd... vriendelijk bedankt ;-) mensen, ik zal van de rit genieten.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen :-)
Plaats reactie