kuipbescherming thv de knieën bij een K1200GT van 2003 ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ex-GTboy
Contacteer:

kuipbescherming thv de knieën bij een K1200GT van 2003 ?

Bericht door ex-GTboy »

Hoi,

bestaat er voor de K1200GT van 2003 een kuipbescherming zoals op de RT's thv de knieën ?

Zo ja, waar te koop ? Prijs ?

Of heeft iemand een ander :idea: om de kuip op die plek te beschermen tegen krassen en matte vlekken ?

Alvast bedankt
Groetjes,
Dirk
TonTon

Re: kuipbescherming thv de knieën bij een K1200GT van 2003 ?

Bericht door TonTon »

GT-boy schreef:Hoi,

bestaat er voor de K1200GT van 2003 een kuipbescherming zoals op de RT's thv de knieën ?

Zo ja, waar te koop ? Prijs ?

Of heeft iemand een ander :idea: om de kuip op die plek te beschermen tegen krassen en matte vlekken ?

Alvast bedankt
bagster tankcover + tanktas...: http://www.bagster.com/en/moto/showroom.php
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

Omdat mijn GSA binnen was voor onderhoud, heb ik de GT voor een dagske meegekregen van de dealer.
En idd, daar stonden ook doffe plekken op de kuip, ter hoogte van de knieen.
Toen ikzelf plaatsnam op de motor ondervond ik het aan den lijve: mijn knieen stootten tegen de kuip. Nu ben ik wel niet van de kleinsten: 1m90, maar toch vond ik de beenruimte voor zo een toerbuffel een beetje krap bemeten.
Dan maar wat achteruit gaan zitten, maar na een tijdje zaten ze terug tegen de kuip te pushen.

Als dat bij alle 'grote' mensen zo het geval is, dan kan ik begrijpen waarom er dikwijls doffe plekken op de GT kuip te vinden zijn.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Plaats reactie