Vandaag was de dag... mijn nieuwe 1200RT afgehaald bij de dealer. Na een hoop uitleg over hoe alles werkt via een grote omweg naar huis gereden. Wat een heerlijke fiets! Met het voorspelde mooie weer heel wat km's in het vooruitzicht aankomend weekend.
Enige puntje van kritiek is, en daar is al een topic over, de enorm vibrerende linker spiegel.
Allemaal alvast een fijn weekend en veilige km's toegewenst!
Gefeliciteerd man! Voor mij is komende zaterdag de grote dag. Geen nieuwe fiets (r1100rs) maar goed verschil moet er zijn toch? Veel veilige kilometers toegewenst
Yep,
Ook van mij veel rijplezier toegewenst
Als je in de buurt bent, kom hem dan maar een laten zien, de koffie staat klaar
PS: Ik ben gisterenavond nog naar een vriend zijne buurman geweest die had ook nog maar pas een nieuwe 1200RT zandbeige, mooie kleur trouwens
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Jawadde : Je zult er moeten aan wennen zenne : op de R Reeks trilt en rammelt gewoon alles Van RT tot GS : Kwestie van wennen ( met twee NN )....Nog maar uwe linker spiegel ? ...de rest moet dus nog los komen en rammelen !Je hebt toch uw Torck sleutelskes bij hé.....?
(s)Campi schreef:You lucky b*****...stond vandaag in de showroom te kwijlen, links nen R1200RT, rechts nen 1200 GSadventure...
Terug op mijn trouwe RTke gestapt en eigenlijk, da beestje da rijdt prima hoor
Véél suc6 d'rmee
Bedankt allemaal!
Ja de kleur was ik vergeten; heb de blauwe met zwarte motorspoiler.
Voor de foto zal ik Patrick (Pvde) eens lief aankijken . Heb zelf niet echt een idee hoe dat moet .
Probeer dit weekend nog een mooi fotootje te trekken. RT ligt nu in hoofdgroepen uiteen voor het plaatsen van de voeding van mijn Zumo, plaatsen van een oliekoelerbeschermer en het bijstellen van de koplamp.
Onlangs bij dealer linkse spiegel laten nakijken, ze hebben met wat rondellekes bezig geweest en het was 2 dagen beter, nu terug hetzelfde...
Ik denk dat ik de rechtse links ga plaatsen...
RB-RT schreef:Als die dan ook trilt dan weet ge dat het uwe spiegel ni is.
Mjah, de rondellekes hebben hem effe vaster gezet maar blijkbaar is ook daar nu terug speling op. Het is toch wel zeer hinderlijk, zoals de technieker kon opmerken: je ziet op dat moment een waas afkomen ipv een auto. De rechtse had minder erg geweest
Patrick, bedankt!
De motor had nog maar 200km gereden, dus was nog in showroom-staat.
Die kabouter, aartslui als hij is, had er dus niets mee te maken.
Meespuiten topkofferdeksel doe ik maar beter niet... denk dat er te snel een kras op zal zitten.
moh_fan schreef:Net nog even je fotosjoet zitten bekijken en ik moet zeggen PierreRT, dat het er wél sjiek uitziet. Zal er eens over denken... en de vrouw consulteren
Tis niet goedkoop maar het zeker waard als je het resultaat ziet