elektrische schema's K1100RS 1995

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
forum
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2007, 15:28
Locatie: Rupelmonde

elektrische schema's K1100RS 1995

Bericht door forum »

Goeie morgen,

Ben nog steeds aan het vechten met die fout op mijn K1100RS.

Heeft er iemand misschien de electrische schema' s van z'on ktje.bouwjaar 04/04/1995 allé volgens het inschrijvingsbewijs toch...

Ik heb wel een werkplaatsboek op het forum gevonden maar daar zit geen schema bij....

Alvast bedankt voor jullie hulp;

PS: John ik heb een kamaraad bereid gevonden om zijn motrinic met de mijne om te wisselen , ga dat dat dus even proberen en zien of de fout mee gaat.
No bussenis laaik BMW bussenis
forum
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2007, 15:28
Locatie: Rupelmonde

Bericht door forum »

dag schalkse,

ja dacht zal het maar op de drie forums tegelijkzetten , heb ik wa meer chance....

wat je me doorstuurde is nie echt het electrisch schema hé?? of moet ik hier en daar nog wat doorklikken?
No bussenis laaik BMW bussenis
forum
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2007, 15:28
Locatie: Rupelmonde

Bericht door forum »

Nop,

wat ik zoek is het elektrische schema... hoe alls met elkaar verbonden is, zo dat ik kan zien welk draadje naar waar gaat en dat ik bijgevolg ook kan testen met multi meter of de verbindingen nog in orde zijn. (testen op kabelbreuk)

Pff is nie gemakkelijk als ge zelf uwe bak wilt onderhouden, en naar de dealer gaan is alleen maar gelijk aan uwen portemné daar op den toog leggen.....

Ben zelf technieker en doe al 20 jaar eigen onderhoud aan motorfietsen, kweet dus hoe da gaat bij dealer.... we zullen da nog eens vervangen en da ne da en als het lukt dan hebben ze het gevonden maar de eigenlijke oorzaak weten ze niet.....en natuurlijk moeten al die uren betaald worden(wat normaal is).


Alle info dus nog welkom.
No bussenis laaik BMW bussenis
forum
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2007, 15:28
Locatie: Rupelmonde

Bericht door forum »

sorry ze ik moest effekes ventieleren,

da ik die foutnie vind werkt echt op mijn gestel...... :D
No bussenis laaik BMW bussenis
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
forum
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2007, 15:28
Locatie: Rupelmonde

Bericht door forum »

Gonzo,

hartelijk bedankt , kan weer een stuk verder

Grote Motorgroeten

Joris
No bussenis laaik BMW bussenis
Plaats reactie