Bleef er toch mee in mijn maag zitten omdat ik er bijna van overtuigd ben dat givi dat moet kunnen kunnen leveren.
Oke, ik bel naar een andere bmw dealer (naam doet er niet toe) die van niks wist en die zegt net hetzelfde. Bestaat niet!
Ik kon het maar niet geloven en begin zelf te zoeken op het internet. Blijkt wel te bestaan en zelfs in stock te liggen bij rad, heb de type nummer en de prijs en alles gekregen. Ikke terug naar cenmoto en confronteer hem hiermee. Blijkt dat rad zijn invoerder is van alle givi materiaal en na een kleine zoektocht vind hij het ook. Heeft de bestelling van de volledige kofferset nog geanuleerd en de givihouder in de plaats besteld.
Goeie service dus achteraf gezien, hij heeft gene zever gemaakt om de bestelling te veranderen dus ik neem hem niks kwalijk maar zo zie je toch maar dat je niet alles zomaar direct moet geloven.
Scheelt toch zo maar is even 200euro dat ik nu minder moet betalen, ik kan mijne eigen grote givi koffer (maxia52) blijven gebruiken, en anders zat ik met zo een klein ding opgescheept waar amper een helm in past voor veel meer geld.