Beste GS- kenners,
Ik kreeg de vraag van een geïnteresseerde koper of mijn motorblok en nog andere delen van mijn GS achteraf zwart gespoten waren.
Ik zelf ben ervan overtuigd dat dit een standaard uitvoering is, maar kocht motor niet zelf niet nieuw.
Mijn matgrijze GS 1150 van 2002 heeft de volgende kenmerken :
zwart motorblok, zwarte versnellingsbak, zwarte schommelarm,
startmotor met zwarte plastiekkap, blauw gecoate vorkbenen ?
Was dit een speciale uitvoering of kon dit destijds speciaal zo besteld worden ?
Wie kan hierop antwoorden ?
met vriendelijke groeten,
Tufferke.
GS 1150 van 2002 met zwarte motor motoronderdelen ???
Moderator: GVN
GS 1150 van 2002 met zwarte motor motoronderdelen ???
't Valt toch mee met den BMW en 't Is
Oepnief nen BMW !
Oepnief nen BMW !
-
Dr. Snuggles
-
DJAIRO
Re: GS 1150 van 2002 met zwarte motor motoronderdelen ???
Is 100 procent origineel zo!!!!!Tufferke schreef:Beste GS- kenners,
Ik kreeg de vraag van een geïnteresseerde koper of mijn motorblok en nog andere delen van mijn GS achteraf zwart gespoten waren.
Ik zelf ben ervan overtuigd dat dit een standaard uitvoering is, maar kocht motor niet zelf niet nieuw.
Mijn matgrijze GS 1150 van 2002 heeft de volgende kenmerken :
zwart motorblok, zwarte versnellingsbak, zwarte schommelarm,
startmotor met zwarte plastiekkap, blauw gecoate vorkbenen ?
Was dit een speciale uitvoering of kon dit destijds speciaal zo besteld worden ?
Wie kan hierop antwoorden ?
met vriendelijke groeten,
Tufferke.
De mijne is ook zo een uitvoering,alhoewel ik op het ogenblik de blauwe coating van m'n voorvork aan het verwijderen ben,gewoon in aluminiumkleur,zetten door te polieren,zag er na 66.000km niet meer uit door de steenslag!!
Laat je niet van je stuk brengen door "prietpraat"da's gewoon om kunnen af te dingen op de prijs,ik heb jou moto gezien op het forum en hij ziet er prachtig uit!!!
Groetjes frank