Kent Wheelspray
Moderator: GVN
-
bm.r1150r.w
- Contacteer:
Kent Wheelspray
hallo, reeds lange tijd ben ik op zoek naar een alternatief om de lakschade aan mijn cilinders en voorvork te herstellen. Via de zoekfunctie van het forum heb ik gevonden dat "kent wheelspray" hiervoor het best geschikt is maar ik kan dit nergens in de handel vinden, kan iemand mij een adres bezorgen waar dit verkocht word? dank bij voorbaat
-
bougimain
- Contacteer:
Re: Kent Wheelspray
Hello daar ik ken toevallig de Invoerder van Kent van vlaams brabant die woont in mijn streek maar is dit hetzelfde merk waarvan we spreken want kent is mij alleen bekent qua simoniz enz... gij hebt dit zeker op verf ?
Maar als ik hem eens zie want hij is niet veel thuis zal ik het hem eens vragen of dit bij hem nog bestaat en of ik dit bij hem nog kan kopen.
Oke ?
En ik laat u zeker iets weten Belooft !!!
Maar als ik hem eens zie want hij is niet veel thuis zal ik het hem eens vragen of dit bij hem nog bestaat en of ik dit bij hem nog kan kopen.
Oke ?
En ik laat u zeker iets weten Belooft !!!
bm.r1150r.w schreef:hallo, reeds lange tijd ben ik op zoek naar een alternatief om de lakschade aan mijn cilinders en voorvork te herstellen. Via de zoekfunctie van het forum heb ik gevonden dat "kent wheelspray" hiervoor het best geschikt is maar ik kan dit nergens in de handel vinden, kan iemand mij een adres bezorgen waar dit verkocht word? dank bij voorbaat
ik heb voor mijn vrouw haar r 850r ook het een en ander opgekuist.
en ben met de motor naar de automaterialenzaak gegaan en met een kleurenwaaier de juiste kleur gezocht.
en kwam op een spuitbus van "motip"kleurnr. 55265.
dit is de kleur voor de voorvorkpoten en de onderste triangel en de cilinders en blok.
velgen zijn net een andere kleur.
succes
en ben met de motor naar de automaterialenzaak gegaan en met een kleurenwaaier de juiste kleur gezocht.
en kwam op een spuitbus van "motip"kleurnr. 55265.
dit is de kleur voor de voorvorkpoten en de onderste triangel en de cilinders en blok.
velgen zijn net een andere kleur.
succes
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
en de andere keer zit het tegen
-
bm.r1150r.w
- Contacteer:
Thx fast&bougi ik denk dat ik de motip ga proberen
. Ik heb het nr 55265 van motip eens opgezocht en blijkt dat deze nr veranderd is naar 04007 (Sneldrogende acrylaat lak met een duurzame glans voor het behandelen van behandelde
en onbehandelde stalen en lichtmetalen velgen en wieldoppen) hopelijk valt het resultaat een beetje mee, fotos volgen later mss nog.
grtn
en onbehandelde stalen en lichtmetalen velgen en wieldoppen) hopelijk valt het resultaat een beetje mee, fotos volgen later mss nog.
grtn
-
bougimain
- Contacteer:
Hello bm.r1150r ik heb mijn vriend gezien die kent verdeelt en ja het bestaat zeker nog want ik ga bij hem straks en hij gaat mij dan zeggen hoeveel het kost, ik laat u zeker iets weten.
DIT IS WAT JE ZOEKT ZEKER = http://www.kenteurope.com/benl/shop/vie ... &type=Auto
Informatie over het produkt
· Handelsnaam: Kent Wheel Spray KWS 34601
· Artikelnummer: 34601
DIT IS WAT JE ZOEKT ZEKER = http://www.kenteurope.com/benl/shop/vie ... &type=Auto
Informatie over het produkt
· Handelsnaam: Kent Wheel Spray KWS 34601
· Artikelnummer: 34601
bm.r1150r.w schreef:hallo, reeds lange tijd ben ik op zoek naar een alternatief om de lakschade aan mijn cilinders en voorvork te herstellen. Via de zoekfunctie van het forum heb ik gevonden dat "kent wheelspray" hiervoor het best geschikt is maar ik kan dit nergens in de handel vinden, kan iemand mij een adres bezorgen waar dit verkocht word? dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door bougimain op 27 mei 2007, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bm.r1150r.w
- Contacteer:
Na enige tijd is het mij toch gelukt om enkele fotos te nemen en deze op het net te krijgen, ben er met volle moed aan begonnen en is nu toch al een eindje geleden en lak ziet er nog perfect uit.
Eerst heb ik de vorkpoten met glaspapier (nat met water) mat gezet, zo dat alle vuile plekken verwijderd waren en dus niet overal tot op het alu. Daarna goed ontvet en alles mooi afgeplakt en de motor geheel onder een doek gestoken. Daarna met de spuitbus Motip acryl Wheelspray In meerdere dunne lagen gelakt zodat er zich zeker geen "leekers" kunnen vormen, en vind het resultaat erg goed ook al is het maar met een spuitbuske gebeurd
daarna de cilinders, groote schilfers verf afgekrabt met mesje en daarna met schuurpapier de alu oxidatie verwijderd , ontvetten en met borstel primer van hamerrite voor non ferro metalen aangebracht. Terug meerdere lagen van spuitbus en mooi laten drogen, was zelf verbaasd maar verf brandt niet weg en is even goed of standaard blijkbaar (zit er nu al enige kilometers op)
Voor:

NA:

Voila da wast ben zeer tevreden over het resultaat en thx aan degene die mij deze tip gegeven hebben top!
Eerst heb ik de vorkpoten met glaspapier (nat met water) mat gezet, zo dat alle vuile plekken verwijderd waren en dus niet overal tot op het alu. Daarna goed ontvet en alles mooi afgeplakt en de motor geheel onder een doek gestoken. Daarna met de spuitbus Motip acryl Wheelspray In meerdere dunne lagen gelakt zodat er zich zeker geen "leekers" kunnen vormen, en vind het resultaat erg goed ook al is het maar met een spuitbuske gebeurd
daarna de cilinders, groote schilfers verf afgekrabt met mesje en daarna met schuurpapier de alu oxidatie verwijderd , ontvetten en met borstel primer van hamerrite voor non ferro metalen aangebracht. Terug meerdere lagen van spuitbus en mooi laten drogen, was zelf verbaasd maar verf brandt niet weg en is even goed of standaard blijkbaar (zit er nu al enige kilometers op)
Voor:

NA:

Voila da wast ben zeer tevreden over het resultaat en thx aan degene die mij deze tip gegeven hebben top!
-
bougimain
- Contacteer:
Da's graag gedaan bm.r1150r.w, we zijn toch op de wereld gekomen om mekaar te helpen of niet soms
Bougimain
Bougimain