Installatie Baehr K12LT intercom

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bro

Installatie Baehr K12LT intercom

Bericht door Bro »

Hi,

Ik heb mij sinds gisteren een K1200LT intercom aangeschaft. Volgens de handleiding moet die bovenop de batterij komen, maar ik heb hier gelezen dat dit nogal wat problemen (storingen) kan geven. Deze info dateert al wel van een tijdje geleden.

Is er iemand die er nog recentelijk ervaring mee heeft? Alle tips zijn welkom.

Groetjes,
Luc.
Groetjes,
Bro.
RSint
Contacteer:

Bericht door RSint »

Gefeliciteerd, Luc.
Ik heb deze al een tijdje in gebruik en op de batterij maar geen enkel probleem gehad. Geen storing of niets.. :)
Vivere Incipimus Viso Abrahamo

Ruud

1ste BWM R27 (65) --- huidige K1200LT (99) met Baehr intercom en Streetpilot 2610 2Gb met een ZZ-trailer
Yamaha Majesty YP400 (2006)
Bro

Bericht door Bro »

Hi Ruud,

Bedankt voor de info. Ik zal het dit weekend proberen te installeren (mijn eerste interventie op mijn LT). 't Ziet er best te doen uit, en ik laat volgende week wel iets weten...

CU,
Luc.
Groetjes,
Bro.
RSint
Contacteer:

Bericht door RSint »

Succes.... :D

Ruud

1ste BWM R27 (65) --- huidige K1200LT (99) met Baehr intercom en Streetpilot 2610 2Gb met een ZZ-trailer
RSint
Contacteer:

Bericht door RSint »

Luc, is het gelukt ? Het is tenslotte enkel maar de stekkers koppelen, toch ? Heb je ook een telefoon gekoppeld ? Dat loopt bij mij niet goed, vandara de vraag. Zit er hard over te denken de bluephone optie van Beahr aan te schaffen om deze reden.

Ruud

Bro

Bericht door Bro »

Sorry voor de late reply, maar het zit erop en werkt goed.
Wel kon ik de module niet op de batterij plaatsen zoals in de handleiding omdat of de module groter is geworden, of de afstand tussen batterij + pool en de afstelling voor de vering (dat opklapwieltje) kleiner. Ik heb het dus enigzins schuin moeten zetten.

Voor de telefoon overweeg ik ook die bluetooth adapter van Baehr, maar daar zou er binnenkort (enkele maanden) een nieuwe versie van uitkomen, die betrouwbaarder zou zijn dan de huidige, dus daar wacht ik nog even mee.

Groetjes,
Luc.
Groetjes,
Bro.
Plaats reactie