ik heb een garmin route gekregen van een wielergroep die mooie wegjes
in de ardenne gaan rijden. Deze rit 218 km bestaat uit 3 delen eenje van 108 km en een van 154 km. ik zou die met de motor willen rijden maar kan deze niet op de garmin krijgen, is er iemand die daar goed mee weg kan en deze veranderingen kan aanbrengen. of gewoon die route in 3 delen !
om alzo nog die route te kunnen gaan rijden. laat maar iets horen dan stuur die die gdb.file van 139 kb wel even door.
vriendelijke groeten
slisse
route op 2610 garmin zetten
Moderator: GVN
-
TonTon
Re: route op 2610 garmin zetten
stuur ze maar door Slisse , ik zal ze met plezier omzetten , wél in versie CN9 , dus indien je een andere versie hebt laten herberekenen , is al uitvoerig beschreven hoe...Slisse schreef:ik heb een garmin route gekregen van een wielergroep die mooie wegjes
in de ardenne gaan rijden. Deze rit 218 km bestaat uit 3 delen eenje van 108 km en een van 154 km. ik zou die met de motor willen rijden maar kan deze niet op de garmin krijgen, is er iemand die daar goed mee weg kan en deze veranderingen kan aanbrengen. of gewoon die route in 3 delen !
om alzo nog die route te kunnen gaan rijden. laat maar iets horen dan stuur die die gdb.file van 139 kb wel even door.
vriendelijke groeten
slisse
omzetten route op2610
Hallo Arnold,
Ik heb versie 8 mapsource zal dat gaan !
groetjes
slisse
Ik heb versie 8 mapsource zal dat gaan !
groetjes
slisse
kilometer
Een maal dat hij in gang is !! en op tijd benzine in doen dan wel Hi..JH. schreef:tkan nie missen da ge ze der dan nie op krijgt... zoveel kilometer kan zelfs uw beemerke niet aan
als hij paar weken stil gestaan heeft. . . .starten geene zever he !
ziekte van de gs 1200 zeker ?
2 jaar oud en al een nieuwe batterij...
groeten
slisse
Re: kilometer
Inderdaad !Slisse schreef: ziekte van de gs 1200 zeker ?
2 jaar oud en al een nieuwe batterij...
En dat weten ze bij de dealers ook. Vandaar dat ze, al dan niet na wat aandringen, onder garantie werden/worden vervangen.
Hans