route op 2610 garmin zetten

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Slisse

route op 2610 garmin zetten

Bericht door Slisse »

ik heb een garmin route gekregen van een wielergroep die mooie wegjes
in de ardenne gaan rijden. Deze rit 218 km bestaat uit 3 delen eenje van 108 km en een van 154 km. ik zou die met de motor willen rijden maar kan deze niet op de garmin krijgen, is er iemand die daar goed mee weg kan en deze veranderingen kan aanbrengen. of gewoon die route in 3 delen !
om alzo nog die route te kunnen gaan rijden. laat maar iets horen dan stuur die die gdb.file van 139 kb wel even door.
vriendelijke groeten
slisse
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

tkan nie missen da ge ze der dan nie op krijgt... zoveel kilometer kan zelfs uw beemerke niet aan
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
TonTon

Re: route op 2610 garmin zetten

Bericht door TonTon »

Slisse schreef:ik heb een garmin route gekregen van een wielergroep die mooie wegjes
in de ardenne gaan rijden. Deze rit 218 km bestaat uit 3 delen eenje van 108 km en een van 154 km. ik zou die met de motor willen rijden maar kan deze niet op de garmin krijgen, is er iemand die daar goed mee weg kan en deze veranderingen kan aanbrengen. of gewoon die route in 3 delen !
om alzo nog die route te kunnen gaan rijden. laat maar iets horen dan stuur die die gdb.file van 139 kb wel even door.
vriendelijke groeten
slisse
stuur ze maar door Slisse , ik zal ze met plezier omzetten , wél in versie CN9 , dus indien je een andere versie hebt laten herberekenen , is al uitvoerig beschreven hoe...
Slisse

omzetten route op2610

Bericht door Slisse »

Hallo Arnold,

Ik heb versie 8 mapsource zal dat gaan !

groetjes
slisse
Slisse

kilometer

Bericht door Slisse »

JH. schreef:tkan nie missen da ge ze der dan nie op krijgt... zoveel kilometer kan zelfs uw beemerke niet aan
Een maal dat hij in gang is !! en op tijd benzine in doen dan wel Hi..
als hij paar weken stil gestaan heeft. . . .starten geene zever he !
ziekte van de gs 1200 zeker ?
2 jaar oud en al een nieuwe batterij...

groeten
slisse
Hans

Re: kilometer

Bericht door Hans »

Slisse schreef: ziekte van de gs 1200 zeker ?
2 jaar oud en al een nieuwe batterij...
Inderdaad ! :evil:
En dat weten ze bij de dealers ook. Vandaar dat ze, al dan niet na wat aandringen, onder garantie werden/worden vervangen.

Hans
Afbeelding
Plaats reactie