Set zijkoffers R 1150 GS (2002) gezocht

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Renny

Set zijkoffers R 1150 GS (2002) gezocht

Bericht door Renny »

Wie o wie heeft een mooie set originele zwarte BMW touringkoffers in de aanbieding voor een R 1150 GS (nog geheel origineel).
Stuur aub ff een fotootje mee zodat ik ze ff kan bekijken.

Ben benieuwd... 8)

Renny (r.rotteveel@gmail.com)
"GS " Best thing ever happened to me !
Luc_

Bericht door Luc_ »

Ik rijd met een R 1150 GS en heb een setje Hepco & Becker koffers liggen, met bijbehorend zwart frame. De koffers zijn uitgevoerd in zwarte kunststof met grijze stukken. Ze verschillen natuurlijk van de originele BMW koffers. Een paar jaar geleden ben ik ermee naar Kroatië gereden. Ik had ze toen vooral gekozen omdat beide koffers even groot zijn (dus geen uitsparing voor de uitlaat zoals bij de BMW koffers waardoor je een flink stuk van de inhoud van de linkerkoffer verliest). Na de reis heb ik ze er niet meer aangehangen omdat ik sindsdien niet meer met de motor op reis ben geweest. Ik laveer dagelijks door de files. Met koffers die links en rechts uitsteken is dat niet zo handig. Ze mogen eventueel weg.

http://www.hepco-becker.de/
Zie die blauwe koffers op de Homepage. Wat verder in de site staan ze in het grijs.

Eventueel belangstelling?
Plaats reactie