Gisteren een GARMIN ZUMO 550 aangekocht,
vandaag met behulp van City navigator NT disc MAPsource geinstalleerd op PC.
Installatie verliep goed, wanneer ik nu echter, MAP source open, heb ik NAAMLOOS MAPsource en is er nergens een kaart meer te bespeuren.
Wat moet ik doen om terug een kaart te zien te krijgen, of zou ik ergens een fout begaan hebben.
Dank voor de hulp
MAP source
Moderator: GVN
MAP source
Zelden thuis
-
- Contacteer:
Re: MAP source
Wat zie je dan, ik denk dat jij moet vierkanten zien dan kun je eens proberen met het handje dat je vanboven ziet eens die vierkanten te bewegen links rechts of boven & onder.
OF
Vanboven links juist onder het woord bestand in u mapsource zie je een + & een - staan en recht ervan zie 70 kmje een vakje met vb:50 km enz...
dit zet je eens op
klikt eens op de + en ik denk dat je dan u kaart moet zien en je hebt ok ergens een handje staan een beetje rechts van de + & _ daarmee kun je u kaart bewegen links, rechts, boven & onder.
ik denk dat je dan u kaart moet zien
OF
Vanboven links juist onder het woord bestand in u mapsource zie je een + & een - staan en recht ervan zie 70 kmje een vakje met vb:50 km enz...
dit zet je eens op
klikt eens op de + en ik denk dat je dan u kaart moet zien en je hebt ok ergens een handje staan een beetje rechts van de + & _ daarmee kun je u kaart bewegen links, rechts, boven & onder.
ik denk dat je dan u kaart moet zien
Smetten schreef:Gisteren een GARMIN ZUMO 550 aangekocht,
vandaag met behulp van City navigator NT disc MAPsource geinstalleerd op PC.
Installatie verliep goed, wanneer ik nu echter, MAP source open, heb ik NAAMLOOS MAPsource en is er nergens een kaart meer te bespeuren.
Wat moet ik doen om terug een kaart te zien te krijgen, of zou ik ergens een fout begaan hebben.
Dank voor de hulp