Pronto,
vorige week toen af en toe de zon nogeens scheen een toereke gaan doen met bijhorend bezoek aan een terraske, groot was mijn verbazing dat ik mijn stuurslot niet meer kreeg afgezet, da spel zat gewoon geblokkeerd. Na veel proberen en klooien, sleutel in en uit contactslot, sleutel omdraaien, stuur schudden tegen de aanslag enz... ben ik er na een minuut of vijf in geslaagd om dat ding te ontgrendelen. Klint dit bekend bij iemand in de oren of is dit puur toeval?
Grtz Ed
Stuurslot geblokkeerd R1200RT.
Moderator: GVN
-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Stuurslot geblokkeerd R1200RT.
X-aantal rijstraketten, 2 spaghetti skate-boards, R100RS, F650GS, R1100S, R1200GS, R1200RT, V7racer, 800xc.
Back to basics...
Back to basics...
Hoi Ed,
bekijk eens of je de sleutel volledig in het slot hebt.
Ik heb 'n keer gehad dat ik de motor niet op stuurslot kon zetten, bleek dat ik de sleutel niet goed in het contactslot had gestopt.
Opgelet niet het slot forceren.
Suc6 Henk
bekijk eens of je de sleutel volledig in het slot hebt.
Ik heb 'n keer gehad dat ik de motor niet op stuurslot kon zetten, bleek dat ik de sleutel niet goed in het contactslot had gestopt.
Opgelet niet het slot forceren.
Suc6 Henk
CB350 -> CB550 -> CM400T -> ST1100 -> ST1100 ABS-TCS-D-CBS -> R1200RT
-
Peter Bosman
Is mij ook eens gebeurt, vooral lastig.
Na enig gepruts kwam het slot los en zonder schade.
Sleutel zat normaal in het slot gestoken en geen abnormaliteiten.
Bij thuiskomst een beetje dunne olie in het slot gespoten en nooit meer last gehad.
Na enig gepruts kwam het slot los en zonder schade.
Sleutel zat normaal in het slot gestoken en geen abnormaliteiten.
Bij thuiskomst een beetje dunne olie in het slot gespoten en nooit meer last gehad.
Doe niet of elke bocht de laatste is, er komt hierna vast nog wel een volgende
-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Sleutel zat wel degelijk goed in het contactslot, heb het tot op heden ook niet meer voor gehad, zal wel een toevalstreffer geweest zijn, maar stond wel mooi voor L*L op de markt van Oudenaarde met al die teraskes goed gevuld.
Grtz and thnks Ed.
Grtz and thnks Ed.
X-aantal rijstraketten, 2 spaghetti skate-boards, R100RS, F650GS, R1100S, R1200GS, R1200RT, V7racer, 800xc.
Back to basics...
Back to basics...