hee beemers,
ik zag zopas bij quality bikes een 1150 rt te koop staan met bovenop zijn windscherm een opgeschroefd verlengstukje van ocharme een 10 cm breed en 4 cm hoog......
maakt dat nu echt zooooo'n verschil of plaat je beter een hogere ruit zoals je die bij Givi verkrijgen kan?
( bij deze veronderstel ik dat een 1150 rt en 850 rt idem 't zelfde zijn qua vormgeving.)
laat eens een paar reakties horen, wat voldoet het beste?....hogere ruit of stukje bovenop?
groetjes.....
vleugeltje bovenop windscherm
Moderator: GVN
-
beemer-san
vleugeltje bovenop windscherm
ex honda 550 four, ex honda cx 500,ex honda deauville......ex 850rt
blij dat'k eindelijk met een bmw 1150 rt rij begot.....zaaalig machien!
blij dat'k eindelijk met een bmw 1150 rt rij begot.....zaaalig machien!
Ik heb een paar weken geleden een klein opzetschermpje overgekocht van nen toffe gast hier op het forum.
het is een schermpje van toeratech. 26 cm breed en 10 cm hoog. Dit moet bovenop het andere scherm gemonteerd worden.
Ik verzeker je dat het een wereld van verschil geeft ! Op de helm vooraan is veel minder turbulentie.
het is een schermpje van toeratech. 26 cm breed en 10 cm hoog. Dit moet bovenop het andere scherm gemonteerd worden.
Ik verzeker je dat het een wereld van verschil geeft ! Op de helm vooraan is veel minder turbulentie.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Op nen RT heb ik er geen flauw idee van wat het doet, maar op mijne vorige , nen 1200GS, was het een wereld van verschil. Ik had er eentje opgezet van MV Verholen en moet zeggen, het was het beste en meest doeltreffend after market spul waarin ik ooit heb geïnvesteerd. Ik denk dat er hier meerdere gebruikers zijn die dat kunnen beamen en mss eentje kunnen uitlenen om een proefritje te doen mocht je nog niet overtuigd zijn.
Ride free,
Ed.
Ride free,
Ed.
X-aantal rijstraketten, 2 spaghetti skate-boards, R100RS, F650GS, R1100S, R1200GS, R1200RT, V7racer, 800xc.
Back to basics...
Back to basics...