in het water rijden
Moderator: GVN
in het water rijden
Hoi, ik zag deze namiddag een foto van een dame die deftig in nogal vrij diep water rijdt... ttz tot aan de onderkant van de cylinders..
hoe diep kan je nu in feite in het water rijden zonder dat je moto verzuipt en natuurlijk zonder schade te berokkenen aan mijn gsa.
hoe diep kan je nu in feite in het water rijden zonder dat je moto verzuipt en natuurlijk zonder schade te berokkenen aan mijn gsa.
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
George Michael
Ook bij uren rijden in een stevige bui komt er water via de luchtinlaat naar binnen. Waar de boxer het meeste last van heeft is het contstant afkoelen van de cilinder door het regenwater. Let wel, ik heb het echt over 2 a 3 uur in continu flinke regen !
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-
MiGSel
- Contacteer:
Re: in het water rijden
Zo diep:one-one schreef:hoe diep kan je nu in feite in het water rijden zonder dat je moto verzuipt

Maar dat is écht op het kantje!
Salut,
Michel
-
MiGSel
- Contacteer:
Salisbury plains in Engeland.J schreef:Waar was dat MiGSel?
Door de boeggolf nog nét.Wingman X schreef:zit die luchtinlaat nog boven 't oppervlak?
Dat maakt niet uit zolang je rijdt en gas geeft.Wingman X schreef:en what about den uitlaat??
Overigens, ik was daar wel maar dit ben ik niet.
En bij het volgende "plasje" heeft deze gele wél water geslikt.
Salut,
Michel
you are mad!!! butMiGSel schreef:Zo diep:one-one schreef:hoe diep kan je nu in feite in het water rijden zonder dat je moto verzuipt
Salut,
Michel
respect man
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
den bakker
dit is wat ik noem: "een natte droom"MiGSel schreef:Zo diep:one-one schreef:hoe diep kan je nu in feite in het water rijden zonder dat je moto verzuipt
Salut,
Michel
PLAT IN DEN BOCHT EN STILLEKES RECHTDEUR
-
desertfreak
- Contacteer:
zo kan het ook natuurlijkHoi, ik zag deze namiddag een foto van een dame die deftig in nogal vrij diep water rijdt... ttz tot aan de onderkant van de cylinders..
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
-
desertfreak
- Contacteer: