Beste motorfans,
Weten jullie misschien in de buurt van Roermond (Limburg) en omgeving een zaak waar ze safety lights in kunnen bouwen. Mijn kennis op het gebied van electro is niet geweldig en wil mij hier dan ook niet aan wagen.
Het mag ook een adres in Belgie zijn ofzo. Alle antwoorden zijn welkom. Weten jullie misschien ook hoe lang dit inbouwen duurt en ongeveer hoeveel kosten hier aan zijn verbonden.
Ik dank jullie allen voor het meedenken en jullie antwoorden.
Gegroet,
Armando
Safety lights inbouwen
Moderator: GVN
-
Sven 12RT
Wat versta je onder safety lights? De pinkers die constant blijven branden?
Simpelste oplossing : Kisan Signalminder, je vervangt enkel de pinkerrelais en klaar. Maar niet beschikbaar voor elke moto op de markt. Met wat rij je?
Simpel 2 (nou ja) : alle fittings vervangen door houders die geschikt zijn voor lampjes met twee draden (zoals veel stoplichten)
Oplossing 3 : ergens een electro-doos monteren, maar dan moet je al weten wat en waar.
Simpelste oplossing : Kisan Signalminder, je vervangt enkel de pinkerrelais en klaar. Maar niet beschikbaar voor elke moto op de markt. Met wat rij je?
Simpel 2 (nou ja) : alle fittings vervangen door houders die geschikt zijn voor lampjes met twee draden (zoals veel stoplichten)
Oplossing 3 : ergens een electro-doos monteren, maar dan moet je al weten wat en waar.