wij gaan onze eerste meerdaagse rit rijden en graag had ik geweten of iemand ons kan helpen voor motorvriendelijke hotels in de buurt van volgende plaatsen:
Rudesheim
schluchsee
Gerardmer
verdun
thx op voorhand jongens
hotellekes gezocht in de volgende plaatsen
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: hotellekes gezocht in de volgende plaatsen
Als je toch in de buurt van Schluchsee bent, kan ik je het Gasthof Rehwinkel in Titisee aanbevelen, is daar maar een paar km vandaan. Wij wij zijn daar al vele malen heel gastvrij ontvangen ! Eenvoudige maar propere kamers, moto staat 's nachts veilig binnen, je bent er op wandelafstand van het gezellige centrum van Titisee (waar trouwens meer te zien en te beleven valt dan in Schluchsee).geebee schreef:wij gaan onze eerste meerdaagse rit rijden en graag had ik geweten of iemand ons kan helpen voor motorvriendelijke hotels in de buurt van volgende plaatsen:
Rudesheim
schluchsee
Gerardmer
verdun
thx op voorhand jongens
En dan van daaruit langs de Schluchsee door het uiterste zuiden van het Zwarte Woud tot aan de Zwitserse grens.... Gewoon prachtig, die streek en de wegen die er doorheen slingeren.
'k Begin weeral goesting te krijgen
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
hotellekens gezocht in de volgende plaatsen
Net terug van een paar dagen toeren in Frankrijk.
Zijn in de buurt van Verdun (Azannes et Soumazannes)gaan logeren in Chambre d'hôte:" Si près des prés" .
Rustig, patron kookt en aangename sfeer !
Moto kan op de binnenplaats gestald worden
Contact: j.l.muller@libertysurf.fr of via website : http://www.chambre-hote-meuse.com
Guido
Ps: moeite waard om te bezoeken l'ossuaire de Douaumont
Zijn in de buurt van Verdun (Azannes et Soumazannes)gaan logeren in Chambre d'hôte:" Si près des prés" .
Rustig, patron kookt en aangename sfeer !
Moto kan op de binnenplaats gestald worden
Contact: j.l.muller@libertysurf.fr of via website : http://www.chambre-hote-meuse.com
Guido
Ps: moeite waard om te bezoeken l'ossuaire de Douaumont
Re: hotellekes gezocht in de volgende plaatsen
elke van deze steden heeft een eigen website met daarop een toeristische dienst waar je alle hotels en pensions op kan vinden.geebee schreef:wij gaan onze eerste meerdaagse rit rijden en graag had ik geweten of iemand ons kan helpen voor motorvriendelijke hotels in de buurt van volgende plaatsen:
Rudesheim
schluchsee
Gerardmer
verdun
thx op voorhand jongens
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660