R1100R wisselen tegen scarver

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

R1100R wisselen tegen scarver

Bericht door WimLT »

Vandaag is mijn vrouwtje nog eens gaan rijden met de motor en het verdict is gevallen: de Roadster mag/moet weg. Rijden is niet het grootste probleem, maar het gewicht "valt" haar toch wat te zwaar en blijft in stilstaande fases en manuevres een beetje een "struikelblok" :razz:

Daarom besloten om hem dan toch maar weg te doen, met spijt in het hart, want hij is nog in zeer goede staat en ze rijd nog steeds liever zelf dan achterop te zitten. "Een Scarvertje ... dat zou ik eventueel nog wel eens willen proberen."

:idea: : waarom niet eens voorstellen om hem te ruilen. Veel mensen beginnen op zo'n scarver en willen na verloop van tijd iets zwaarders. Zie hier hun kans 8-) .

Ben je geïnterresseerd stuur mij dan mail of pm en we werken wel iets uit :wink:

De R1100R is geboren in 1996 en heeft 79.000 km op de teller.
Altijd onderhoud gehad in BMW garage en er staan zowat alle verkrijgbare opties op.

Hierbij enkele pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kopen kan ook, maar is in eerste instantie nog niet de bedoeling, want dan had ik hem op het Te Koop Forum gezet :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Stamp :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie