Baehr - GPS

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Roger
Berichten: 54
Lid geworden op: 13 dec 2004, 15:28
Woonplaats: Deurne
Locatie: Antwerpen

Baehr - GPS

Bericht door Roger »

Graag zou ik mijn Baehr intercom koppelen aan mijn GPS 2820 met de adapterkabel AKU-02-01. Na opzoekingen via google zou deze alleen verkrijgbaar zijn in Duitsland. Weet er soms iemand een dealer van Baehr in de buurt van Antwerpen waar ik deze kabel kan bekijken en kopen?
Roger
R1100RT/K1200LT/K1200LT/K1600GTL/K1600GTL
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Baehr - GPS

Bericht door p@rick »

Roger schreef:Graag zou ik mijn Baehr intercom koppelen aan mijn GPS 2820 met de adapterkabel AKU-02-01. Na opzoekingen via google zou deze alleen verkrijgbaar zijn in Duitsland. Weet er soms iemand een dealer van Baehr in de buurt van Antwerpen waar ik deze kabel kan bekijken en kopen?
Informeer eerst eens bij Lievens in Zottegem, die verkopen Garmin én Baehr, die gaan u ongetwijfeld verder kunnen helpen.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Bericht door ®win »

Bij de Hobbyist in Hunsel. Kan zelfs via e-mail besteld worden. 't Zal om en nabij de EUR 52,- kosten incl. verzending.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
E1
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mar 2005, 16:56

Bericht door E1 »

®win schreef:Bij de Hobbyist in Hunsel. Kan zelfs via e-mail besteld worden. 't Zal om en nabij de EUR 52,- kosten incl. verzending.
Je kan ook altijd effe bellen voor info. Zijn vriendelijke mensen daar en hebben woensdag laatavondopening... Vanuit Antwerpen vlot bereikbaar via autostrade of rustig binnendoor als je wat meer tijd hebt.
Plaats reactie