Heb route uitgestippeld van 291km op MAPSOURCE, aangegeven tijd bedraagt 5u10min, in de route zitten 8 WAYPOINTS.
Wanneer ik de route importeer in mijn Zumo GPS toestel verschijnt
"DATA SUCCESVOL GEIMPORTEERD"
Wanneer ik de route wil openen op ZUMO heb ik steeds een route met 1 viapunt, een afstand van 15949km en een tijd van 20dagen 10u52min.
Heb het overdragen route van Mapsurce naar Zumo nu al verschillende keren uitgevoerd, steeds met hetzelfde resultaat, waar ga ik in de fout of wat kan de oorzaak zijn?????
Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550
Moderator: GVN
Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550
Zelden thuis
Smetten ik ben geen expert op Zumo gebied (ik gebruik TomTom) maar 2 vrienden (ook Wervikanen) rijden met een Zumo en ik heb van 1 van de twee gehoord dat er een groot verschil is tussen een "Waypoint" en een "Viapoint" misschien dat daar het schoentje wringt. Misschien eens contact opnemen: Guido Declercq of doten@telenet.be
de groeten, Dany
de groeten, Dany
Het leven is een gunst, te weten hoe is een kunst!
Re: Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550
Smetten schreef:Heb route uitgestippeld van 291km op MAPSOURCE, aangegeven tijd bedraagt 5u10min, in de route zitten 8 WAYPOINTS.
Wanneer ik de route importeer in mijn Zumo GPS toestel verschijnt
"DATA SUCCESVOL GEIMPORTEERD"
Wanneer ik de route wil openen op ZUMO heb ik steeds een route met 1 viapunt, een afstand van 15949km en een tijd van 20dagen 10u52min.
Heb het overdragen route van Mapsurce naar Zumo nu al verschillende keren uitgevoerd, steeds met hetzelfde resultaat, waar ga ik in de fout of wat kan de oorzaak zijn?????
Nu begrijp ik je onderschrift "Zelden Thuis" volledig. Niet moeilijk als je zulke uitstappen plant
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)