Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Smetten

Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550

Bericht door Smetten »

Heb route uitgestippeld van 291km op MAPSOURCE, aangegeven tijd bedraagt 5u10min, in de route zitten 8 WAYPOINTS.

Wanneer ik de route importeer in mijn Zumo GPS toestel verschijnt
"DATA SUCCESVOL GEIMPORTEERD"

Wanneer ik de route wil openen op ZUMO heb ik steeds een route met 1 viapunt, een afstand van 15949km en een tijd van 20dagen 10u52min.
Heb het overdragen route van Mapsurce naar Zumo nu al verschillende keren uitgevoerd, steeds met hetzelfde resultaat, waar ga ik in de fout of wat kan de oorzaak zijn?????
Zelden thuis
Dany
Contacteer:

Bericht door Dany »

Smetten ik ben geen expert op Zumo gebied (ik gebruik TomTom) maar 2 vrienden (ook Wervikanen) rijden met een Zumo en ik heb van 1 van de twee gehoord dat er een groot verschil is tussen een "Waypoint" en een "Viapoint" misschien dat daar het schoentje wringt. Misschien eens contact opnemen: Guido Declercq of doten@telenet.be
de groeten, Dany
Het leven is een gunst, te weten hoe is een kunst!
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

Zijn de symptomen van het niet hebben van de laatste firmware versie in de Zumo.
Even de Zumo aan de PC hangen en Webupdater starten, laatste versie installeren.
Probleem zal wel opgelost zijn.
Marc

R1250RT 2020
Smetten

Bericht door Smetten »

Is inderdaad opgelost met Zumo aan PC te hangen en te doen zoals je me aanraadde, bedankt voor de goede raad Mark
Zelden thuis
p@rick

Re: Inladen routes MAPSOURCE op ZUMO 550

Bericht door p@rick »

Smetten schreef:Heb route uitgestippeld van 291km op MAPSOURCE, aangegeven tijd bedraagt 5u10min, in de route zitten 8 WAYPOINTS.

Wanneer ik de route importeer in mijn Zumo GPS toestel verschijnt
"DATA SUCCESVOL GEIMPORTEERD"

Wanneer ik de route wil openen op ZUMO heb ik steeds een route met 1 viapunt, een afstand van 15949km en een tijd van 20dagen 10u52min.
Heb het overdragen route van Mapsurce naar Zumo nu al verschillende keren uitgevoerd, steeds met hetzelfde resultaat, waar ga ik in de fout of wat kan de oorzaak zijn?????

Nu begrijp ik je onderschrift "Zelden Thuis" volledig. Niet moeilijk als je zulke uitstappen plant :lol: :lol: :lol:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie