dubbelzijdige tape
Moderator: GVN
dubbelzijdige tape
Hallo,
Ik heb onlangs tankprotectoren geplaatst en nu blijkt daar een hoekje van los te komen.
Ik dacht dit te doen met dunne dubbelzijdige tape maar ik weet niet waar ik die kan vinden. Degene die je in de winkels vindt zijn te dik.
Kan iemand me verder helpen of eventueel een andere mogelijkheid. Ik veronderstel dat lijmen à la Patex de laklaag aantasten.
Mvg,
Livin
Ik heb onlangs tankprotectoren geplaatst en nu blijkt daar een hoekje van los te komen.
Ik dacht dit te doen met dunne dubbelzijdige tape maar ik weet niet waar ik die kan vinden. Degene die je in de winkels vindt zijn te dik.
Kan iemand me verder helpen of eventueel een andere mogelijkheid. Ik veronderstel dat lijmen à la Patex de laklaag aantasten.
Mvg,
Livin
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
bijnaextuc
-
®win
- Contacteer:
Re: dubbelzijdige tape
Voor dergelijke toepassingen wordt veel gebruik gemaakt van dubbelzijdig foamtape van 0,8 mm van 3M, verkrijgbaar in div. breedtes. Watervast, kleeft super en tast de laklaag niet aan. Te koop in de automaterialenzaak.Livin schreef:Hallo,
Mvg,
Livin
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
0,8 mm lijkt mij op het eerste zicht wel dik, maar ik zal die 3M eens in't echt gaan zien.®win schreef:Voor dergelijke toepassingen wordt veel gebruik gemaakt van dubbelzijdig foamtape van 0,8 mm van 3M, verkrijgbaar in div. breedtes. Watervast, kleeft super en tast de laklaag niet aan. Te koop in de automaterialenzaak.
Betreffende de petroleum tape: waar kan je die vinden en is die niet agressief?
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
®win
- Contacteer:
Je bedoeld de dubbelzijdige tape voor linoleum (en tapijt, e.d.). Waarschijnlijk bij de DHZ zaak en zeker bij de tapijthandel. Dit zijn rollen van 5 - 6 cm breed. Je moet alleen dit niet later willen verwijderen, want dan trek je de lak mee eraf.Livin schreef:Betreffende de petroleum tape: waar kan je die vinden en is die niet agressief?
Groet,
Erwin
Erwin
Bedankt voor de tips!! Ik zal straks een rolleke 3M gaan halen denk ik.
Betreffende de tankpads, 't zijn de deze van Pirates' Lair:

Betreffende de tankpads, 't zijn de deze van Pirates' Lair:

Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
®win
- Contacteer:
Klopt. En van tevoren eerst goed reinigen en ontvetten.er 11 100 es schreef:3M scotch best there is, hebben we in onze technische dienst
deze met rode beschermings tape op rol 50 of 20 meter.
opgelet bij aanbrengen, plakt ook goed aan de vingertjes
Groet,
Erwin
Erwin