sleutel verloren

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
chunga

sleutel verloren

Bericht door chunga »

Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen? :cry:
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Bij de hobbyist, maar waarschijnlijk bij andere handels ook, kan je een contactslot met sleutel bestellen (richtprijs 50€)

Monteren ipv het oude contactslot en klaar is beemer.

.... tenzij je bij een motorafbraakbedrijf een tweedehands kan aanschaffen...eveneens met sleutel.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
tuur

Re: sleutel verloren

Bericht door tuur »

chunga schreef:Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.

"schoenlapper/sleutels guido" Koepoortstraat 36 in ninove maakt "naar t schijnt" sleutels op een bestaand slot. ik hoor dit al jaren vertellen, en zeg t al jaren door, doch ik had hem nooit eerder nodig.....
poestexas

Re: sleutel verloren

Bericht door poestexas »

tuur schreef:
chunga schreef:Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.

"schoenlapper/sleutels guido" Koepoortstraat 36 in ninove maakt "naar t schijnt" sleutels op een bestaand slot. ik hoor dit al jaren vertellen, en zeg t al jaren door, doch ik had hem nooit eerder nodig.....
ik ben daar reeds verschillende malen geweest en als vader je niet kan helpen, heb je een probleem. Maar ik vermoed dat hij wel een oplossing uit zijn mouw zal schudden. Onvoorstelbaar wat een liefde die man heeft voor al wat sloten en sleutels betreft
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
K'adéé

sleutel

Bericht door K'adéé »

als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs
zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER

DANNY
JH.
Contacteer:

Re: sleutel

Bericht door JH. »

K'adéé schreef:als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs

Heb je een tip waar de uwe hangt?...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

onder het zadel :lol: :lol: :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
K'adéé

sleutel

Bericht door K'adéé »

neeee, oep 't zadel in 't midden natuurlijk!!!!!
zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER

DANNY
poestexas

Re: sleutel

Bericht door poestexas »

K'adéé schreef:als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs
is zelfs niet nodig. Je krijgt daar een code van je sleutel en bij verlies hoeven ze enkel je code in hun machine in te brengen en je sleutel wordt automatisch gemaakt
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Plaats reactie