Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
chunga schreef:Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.
"schoenlapper/sleutels guido" Koepoortstraat 36 in ninove maakt "naar t schijnt" sleutels op een bestaand slot. ik hoor dit al jaren vertellen, en zeg t al jaren door, doch ik had hem nooit eerder nodig.....
chunga schreef:Ik rij met een oude 90S van een vriend, waarvan ik de enig resterende sleutel kwijt ben . Als een razende gezocht, maar zelfs na 'grote kuis' geen spoor te vinden. De moto is samengesteld uit verschillende oude moto's, waardoor het slot geen relatie meer heeft met het chassisnummer, dus bij BMW kan ik niet terecht naar 't schijnt.
"schoenlapper/sleutels guido" Koepoortstraat 36 in ninove maakt "naar t schijnt" sleutels op een bestaand slot. ik hoor dit al jaren vertellen, en zeg t al jaren door, doch ik had hem nooit eerder nodig.....
ik ben daar reeds verschillende malen geweest en als vader je niet kan helpen, heb je een probleem. Maar ik vermoed dat hij wel een oplossing uit zijn mouw zal schudden. Onvoorstelbaar wat een liefde die man heeft voor al wat sloten en sleutels betreft
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs
K'adéé schreef:als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs
Heb je een tip waar de uwe hangt?...
B4B a place 2Bbestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
K'adéé schreef:als ge terug ne juiste sleutel hebt kan ik je aanraden om ergens aan je moto een reserve sleutel te bevestigen zodat ge in geval van nood en gelijk waar je bent daar gebruik kan van maken. Ik draai die gewoonlijk in tape en zoek naar een geschikt plaatsje ,
die zijn er genoeg.
grtjs
is zelfs niet nodig. Je krijgt daar een code van je sleutel en bij verlies hoeven ze enkel je code in hun machine in te brengen en je sleutel wordt automatisch gemaakt
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)