K1200GT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

luc gs

K1200GT

Bericht door luc gs »

Op dit forum geen enkele positieve of negatieve kritiek omtrent dit type motor. :shock:
Wordt deze motor misschien niet verkocht???
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

wordt wel verkocht
Is een goede topic om GT rijders te leren kennen op dit forum.
als het is zoals RS zijn er niet veel zenne.

Ik heb er geen ervaring mee en ook maar zelden gezien op de weg :?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
mike gt

k1200 gt

Bericht door mike gt »

Eindelijk!!Ik dacht inderdaad dat niemand met deze prachtmachine rijdt.Na een k100 de k 1200 gt verleden jaar aangeschaft.Ben er zeer tevreden van.Eén tegenvallertje : nogal veel "geratel" bij optrekken.Niemand schijnt daar op verschillende reeds bezochte forums last van te hebben.Mijn k 100 had dit niet.Eventueeel iets aan te doen??
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Reinhard rijdt ook een K1200GT, dus hij zal ook wel boven water komen :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
YOwan

Bericht door YOwan »

mike gt , zijt gij wie ik denk dat de zijt (michel-peugeot)?
In elk geval welkom ! :lol:
cu soon, we zullen nog wel rap eens gaan rije zeker .... :!:
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
mike gt

k 1200 gt

Bericht door mike gt »

Awel ja Yowan,dat is 'm dus.alles goed in"Weert saint Georges"?(dat is toch chiquer,niet?)
Ik verheug mij er al op om samen met de bende nog eens een toertje te gaan doen.Tot binnen kort!
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Hey Mike