Hallo ik heb even een vraagje over het toerental van mijn R80RT uit 1990
Wanneer ik hem start en normaal warm laat draaien, loopt hij mooi stationair met ongeveer 1500 toeren.
Maar bij warm weer en na een iets langere rit loopt dit toerental stationair op tot 2000 toeren is dit normaal?
Zoniet wat kan ik hieraan doen en hoe?
toerental R80
Moderator: GVN
toerental R80
Sinds 27 april 2007 na 20 jaar weer BMW rijder R80RT uit 1990, 2010 een R1100RT uit 2001 en hiernaast een restauratie project R100RT uit 1980
-
Iron Gonzo
normaal toerental is 1000 ongeveer
alles eens laten nakijken
kan verschillende oorzaken hebben
als je kan uitleggen wat je eraan gedaan hebt voor je dit tegenkwam, kunnen we meschien eens uitdokteren waar de oorzaak te zoeken
alles eens laten nakijken
kan verschillende oorzaken hebben
als je kan uitleggen wat je eraan gedaan hebt voor je dit tegenkwam, kunnen we meschien eens uitdokteren waar de oorzaak te zoeken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Dit heeft hij al van het moment dat ik hem kocht, verder nog niets aan gedaan.
Als er wat suggestie's zijn waar ik kan beginnen zijn deze welkom, het zal alleen wel even duren voor ik zover ben. Mijn werk slurpt nogal wat tijd op. Ook moet dit in het weekend gebeuren omdat ik buiten en overdag moet sleutelen. (helaas geen garage alleen een klein schuurtje)
Dus ik ben blij met elke suggestie in de goede richting. Alvast bedankt.
Als er wat suggestie's zijn waar ik kan beginnen zijn deze welkom, het zal alleen wel even duren voor ik zover ben. Mijn werk slurpt nogal wat tijd op. Ook moet dit in het weekend gebeuren omdat ik buiten en overdag moet sleutelen. (helaas geen garage alleen een klein schuurtje)
Dus ik ben blij met elke suggestie in de goede richting. Alvast bedankt.
Sinds 27 april 2007 na 20 jaar weer BMW rijder R80RT uit 1990, 2010 een R1100RT uit 2001 en hiernaast een restauratie project R100RT uit 1980
-
Iron Gonzo
je zit met bing carburators ( als ik mij niet vergis )
kan zijn dat er een membraam gescheurd is.
maar voor dat je dat open gooit, controleer op aanzuiging valse lucht.
zoals raketman schreef
verduurde rubbers of slechte montage
kan zijn dat er een membraam gescheurd is.
maar voor dat je dat open gooit, controleer op aanzuiging valse lucht.
zoals raketman schreef
verduurde rubbers of slechte montage
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE