Het zit zo, dat wanneer je 1 jaar zonder problemen rijd, je moeilijk kan zeggen dat de bougiekabels verkeerd zitten...
ze zijn genummerd en ik ben geen leek in die zaken..... het is juist omdat het probleem zich plots stelt dat ik jullie (de kenners !) eens aanspreek...
die 60 km bedoel ik wel dagelijks..... en een kerk staat er hier niet, zodus ...Sommige dagen heb ik wel eens 200 km of meer..ik kijk daar niet naar tijdens mijn opdrachten (werk) (dag en nacht)....
De vraag om info is bedoeld om mogelijks iemand te horen met eenzelfde verhaal met een K100, een ondervinding, een detail !!
zelf heb ik de BMW reeds volledig in orde gezet vorig jaar, hij rijd anders prima....voor zijn 23 jaar oud te zijn ! dus de kenners gaan ook moeten zoeken denk ik !! dus is het de bedoeling dat ikzelf wat probeer bij te leren en het zelf eerst probeer te vinden....mogelijks met hulp van de 'kenners' !!
en inderdaad ....binnen doen is een optie, de eenvoudigste !! dan krijgt u hem nadien in orde terug....proficiat !! in mijn beginjaren was het anders hoor als je met een motor reed .....dan behoorde je tot diegenen die de winkel gebruikte in nood, of tot de motorrijders die nog motorrijder waren. en alle problemen zelf probeerde op te lossen, de échte mechaniekers !!! de pro's, de bikers die elkaar groeten ! en niet voorbijrijden als iemand in panne staat met zijn motor, maar stoppen en vragen om te helpen....
Mijn opleiding destijds ging verder dan alleen maar rijden hoor in '75...
allee .....wie weet nog iets ......niemand ????
toch bedankt ....