Zijn er op't forum die aanstaande zaterdag naar Maldegem trekken?
Op vraag van een gemotoriseerde BV (Boma)
Ze zouden er 250 moeten hebben,
Allez mensen 't is voor een goed doel.
Tot dan?
20-10-2007 Fata morgana
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
20-10-2007 Fata morgana
GS'ke 2004
50000km and still going strong
50000km and still going strong
-
Iron Gonzo
??????????????????????,
ik val hier desbetreffend hard van mijn stoel.
is er wat te doen in Maldegem met motoren, waar ik niets noppes van af weet????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ik val hier desbetreffend hard van mijn stoel.
is er wat te doen in Maldegem met motoren, waar ik niets noppes van af weet????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
THX voor de info
doch hier nog niets van gezien of gehoord in Maldegem
anders had ik wel de boel mee in gang getrokken.
doch hier nog niets van gezien of gehoord in Maldegem
anders had ik wel de boel mee in gang getrokken.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ja Gonzoken

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop