een tent past erin, slaapzak of andere lichte spullen kunnen in deksel bevestigd worden

Moderator: GVN

I agree: drie weken conge en mijn twee bakken waren maar voor 3/4 gevuld. Daar zat een tent, slaapzak, matje, DSLR, kookpot en laptop ook in. Dus ik vraag mij echt af wat ge daar wilt insteken. Heel curieus. Voor twee zal het in elk geval niet zijn...Jo De Paepe schreef:Yep,
heel mooi gemaakt , prachtig ,dat moet ik toegeven
Maar ben je zinnens om te emegriren met al je huisraad?![]()
Al eens bij stilgestaan hoe dat gaat rijden als dat geladen is en wat met de stuureigenschappen bij zijwind![]()
Persoonlijk neem ik altijd zo weinig mogelijk bagage mee, kwestie van nog een beetje rijplezier te hebben tijdens het reizen
deze meneer r1 sjaakIRON GONZO schreef:ziet er zeer stevig uit
doet mij denken aan de man die met een fireblade rond de wereld is getrokken
die had een gelijkaardige constructie maar dan in aluminium
het probleem dat hij tegenkwam is dat het achterframe afscheurde door het gewicht
mits verstevigingen te lassen in het frame kon hij weer verder
die hoeklat is zelf gemaaktfast schreef:schittert gemaakt,
ik ben ervan overtuigt dat hout sterker dan metaal is en redelijk makkelijk waterdicht te maken.
maar die mooie hoeklat heb je die kant en klaar gekocht?
of zelf gemaakt?
grtn olf

inderdaad, dat was ook mijn idee om de koffer dus zo ver mogelijk naar voor te plaatsen, een passagier zit ook nog eens hoger en weegt al gauw 70kg, ieder zijn ding waarschijnlijkDirk_1150rt schreef:Ik begrijp al die vragen niet ivm het rijden.. Rijden die vraagstellers altijd solo? Die kofferbak hangt toch op de plaats waar de duo normaal zit, en ik weet natuurlijk niets over de respectievelijke partners van de gemiddelde BMW rijder, maar mijn partner weegt in ieder geval meer dan 25kg hout en de inhoud van de bak. Of hebben jullie allemaal een relatie met Twiggy? En zelfs zo'n plank met gaten weegt toch nog altijd een 50kg met kleren?
Dirk