Spijtig genoeg mag je ze blijkbaar niet laten ontwerpen zonder toestemming van de fabrikant van het merk en deze geven geen toestemming(nl.al gevraagd)
Plakkertjes
Moderator: GVN
-
bluevelvet
Plakkertjes
Iemand weet waar ik de Bmw logo's in sticker-vorm zou kunnen verkrijgen in full color,zou er graag 2 willen voor op de koffers.
Spijtig genoeg mag je ze blijkbaar niet laten ontwerpen zonder toestemming van de fabrikant van het merk en deze geven geen toestemming(nl.al gevraagd)
-
John
- Contacteer:
Bij elke bandenboer kan je die krijgen. Ze zijn dan dikker en dienen in feite voor op een velg te kleven. Ze zijn even groot als de stikkers op een oude tank.
Zelf heb ik er ook uitgesneden met een snijplotter. Maar ze zijn dan opgebouwd in lagen. Zilver ondergrond, blauw/wit propellertjes en zwarte tekst. Zelfde grootte als hierboven.
Zelf heb ik er ook uitgesneden met een snijplotter. Maar ze zijn dan opgebouwd in lagen. Zilver ondergrond, blauw/wit propellertjes en zwarte tekst. Zelfde grootte als hierboven.
Re: Plakkertjes
Bij de dealer zijn die los verkrijgbaar voor o.a. op de koffersbluevelvet schreef:Iemand weet waar ik de Bmw logo's in sticker-vorm zou kunnen verkrijgen in full color,zou er graag 2 willen voor op de koffers.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
bluevelvet
-
bluevelvet
Ik kijk er al naar uitbluevelvet schreef:hoplelijk kijkt er nu iemand naar
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
bluevelvet
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Er is een groepsaankoop gestart op beemers4beemers forum voor zelfklevers met BMW Logo - retro reflecterend en waterbestendig.
Houdoe
Er is een groepsaankoop gestart op beemers4beemers forum voor zelfklevers met BMW Logo - retro reflecterend en waterbestendig.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L