De pijn van het zijn (deel 512)
Moderator: GVN
-
bluevelvet
De pijn van het zijn (deel 512)
Heb ergens gelezen over seat jacks die het zadel in een meer horizontale positie brengen waardoor de lage rugpijn zou kunnen verdwijnen.Kent iemand iemand die deze maakt,particulier of firma.De niergordel doet wel zijn werk maar zo hard ingesnoerd rondbollen is ook niet alles(kan zelfs niet meer fluiten naar de mooie dames).
Help mij en eeuwige glorie is jou gegund.Rij met een GSA en ben van Leuven
3 uur later;Heb op ebay Duitsand seatjacks gevonden voor de r1150gs maar weet iemand of deze ook passen op de 1200gsa
Help mij en eeuwige glorie is jou gegund.Rij met een GSA en ben van Leuven
3 uur later;Heb op ebay Duitsand seatjacks gevonden voor de r1150gs maar weet iemand of deze ook passen op de 1200gsa
-
mecapuet
Re: De pijn van het zijn (deel 512)
3 uur later;Heb op ebay Duitsand seatjacks gevonden voor de r1150gs maar weet iemand of deze ook passen op de 1200gsa[/quote]
Neen, deze passen niet....zelf gezien
Neen, deze passen niet....zelf gezien
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Ik heb een Corbin zadel op mijn GSA 1150 en dat is echt een wereld van verschil. Kost geld maar ik zou nooit niks anders meer willen. Enige nadeel vind ik het leder. Dat vergt wat meer onderhoud dan kunststof en droogt minder rap. Zelfs de zadelverwarming - die ik in het begin overbodige luxe vond - kan ik nu apprecieren. Ik woon rond Kortrijk. Je mag altijd eens binnenwippen om te testen.
Greezzz
Greezzz
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
-
bluevelvet
-
bluevelvet
-
mecapuet
Neen, neen, ik ga blijven waar ik ben, da werk van u ziet er iets te loesch uit.bluevelvet schreef:Ik maak daar tijd voor beste,als je wil doe ik een goed woordje voor je en wie weet mag je hier dan ook komen werken maar werk dan nog wel even aan je spelling
Spelling, wa is da?
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....