De pijn van het zijn (deel 512)

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bluevelvet

De pijn van het zijn (deel 512)

Bericht door bluevelvet »

Heb ergens gelezen over seat jacks die het zadel in een meer horizontale positie brengen waardoor de lage rugpijn zou kunnen verdwijnen.Kent iemand iemand die deze maakt,particulier of firma.De niergordel doet wel zijn werk maar zo hard ingesnoerd rondbollen is ook niet alles(kan zelfs niet meer fluiten naar de mooie dames).
Help mij en eeuwige glorie is jou gegund.Rij met een GSA en ben van Leuven

3 uur later;Heb op ebay Duitsand seatjacks gevonden voor de r1150gs maar weet iemand of deze ook passen op de 1200gsa
STErik

Bericht door STErik »

Ik heb gewoon bij mijn 1150 onder de voorste steunen van de bestuurderszadel 2 blokjes gemonteerd zodat deze ongeveer 1,5 cm hoger komen, he b sindsdien minder last van zadelpijn niettegenstaande mijn 10000km geconcentreerd zijn in ongeveer 3 weken per jaar.
The road goes ever on...
mecapuet

Re: De pijn van het zijn (deel 512)

Bericht door mecapuet »

3 uur later;Heb op ebay Duitsand seatjacks gevonden voor de r1150gs maar weet iemand of deze ook passen op de 1200gsa[/quote]

Neen, deze passen niet....zelf gezien :lol:
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
J
Contacteer:

Bericht door J »

C

O

R

B

I

N

:twisted:
't vollek va Gùùk red ùùk........
b@RT
Contacteer:

Bericht door b@RT »

Ik heb een Corbin zadel op mijn GSA 1150 en dat is echt een wereld van verschil. Kost geld maar ik zou nooit niks anders meer willen. Enige nadeel vind ik het leder. Dat vergt wat meer onderhoud dan kunststof en droogt minder rap. Zelfs de zadelverwarming - die ik in het begin overbodige luxe vond - kan ik nu apprecieren. Ik woon rond Kortrijk. Je mag altijd eens binnenwippen om te testen.

Greezzz
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Aan B@rt,

Bleuvelvet zit een paar weken zonder internet denk ik, hij rijd met 1200 gsa..... :wink:
bluevelvet

t'is waar mecapuet,zit inderdaad een 3-tal weken zonder internet maar godzijdank heb ik werk en daar is.....jawel;internet
mecapuet

Bericht door mecapuet »

bluevelvet schreef:t'is waar mecapuet,zit inderdaad een 3-tal weken zonder internet maar godzijdank heb ik werk en daar is.....jawel;internet
Dat ziet mij er tof werk uit, en gij hebt daar tijd voor...? :lol:
bluevelvet

Ik maak daar tijd voor beste,als je wil doe ik een goed woordje voor je en wie weet mag je hier dan ook komen werken maar werk dan nog wel even aan je spelling :grin:
gies

Bericht door gies »

rugpijn: veel afwisselen van zithouding door bekken meer naar voor of achter te kantelen maar ook niet extreem met holle of bolle rug rijden.

En niet vergeten: Buikspieren sterk houden ( oefeningen zonder voeten te fixeren )

Succes

Gies

ps Eric, Zadelpijn is dat niet wat anders?
mecapuet

Bericht door mecapuet »

bluevelvet schreef:Ik maak daar tijd voor beste,als je wil doe ik een goed woordje voor je en wie weet mag je hier dan ook komen werken maar werk dan nog wel even aan je spelling :grin:
Neen, neen, ik ga blijven waar ik ben, da werk van u ziet er iets te loesch uit.
Spelling, wa is da?
Plaats reactie