vraagje

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
roose jan
Contacteer:

vraagje

Bericht door roose jan »

Hoi
Ben een tydje geleden lid geworden van jullie club
Laat ik me even voorstellen ben Jan een 45j die op late leeftyd het moterrijden heeft ontdekt.
Rij met een bmw r850r tof machien , regelmatig ben ik vry in de week
op donderdag of vrydag maar alleen touren is maar saai .
By deze kom ik eens vragen of er niemand intresse heeft volgend jaar bij goed weer eens saam te gaan en kunnen touren om ook wat erv op te doen ben een rustige ryder.
Bedankt alvast je mag je reactie naar hier sturen of mn email jan.roose2@telenet.be
Hopelijk op een paar positieve reacties en hier vrienden te leren kennen vanwege een biker :-( :-( :-(
hoi bmw ryder zoekt langs deze weg vrienden om saam in de week op vrydag te touren. wie zin ry met bmw R850R.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik moet in de week nog altijd werken spijtig genoeg, maar iedereen hier op't forum doet niet liever dan toerkes doen, dus der zal der minstens wel éne tijd en goesting hebben :wink:

Ook het forum blijven volgen, want er valt zo regelmatig wel eens wat uit de lucht :razz:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Bruno Met Wielen

Bericht door Bruno Met Wielen »

Dag Jan,
meestal ben ik op do en vrij snel klaar met werken en ligt er nog een hele namiddag op mij te wachten.
Het zou heel tof zijn om die regelmatig eens te kunnen vullen met een duo (of meer) toerke
Ikzelf ben 33j, ben ook nog niet zo lang motard en rij ook liever rustig.
Meer gegevens volgen via mail.
We were born naked, wet and hungry. Then things got worse.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

een vrije donderdag... dat moet wel lukken!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Plaats reactie