IK BEN IN SEPTEMBER NAAR ANDALUSÏE GEWEEST MET EEN TRANSPORTVERVOER VAN "BIKE TO BEACH".BIJ DE HEENREIS GEEN PROBLEMEN GEHAD,MIJNE LT WAS NETJES AANGEKOMEN IN BARCELONA.
ALS WE DE MOTO TERUG IN BELGÏE GINGEN OPPIKKEN WAS HET ANDERE KOEK. TOPCASE + SIDE-CASES BEKRAST, ONDER DE BUDDY-SEAT VOLOP KRASSEN VAN DE SJORRIEMEN (ER IS DUIDELIJK GEEN DEKEN TUSSENGESTOKEN GEWEEST) EN TOT OVERMAAT MIJN HELM EN ZOMERHANDSCHOEN GESTOLEN UIT ééN VAN DE SIDE-CASES. ALLEMAAL GEEN PROBLEEM ROEPEN BIJ B TO B UIT.WIJ ZIJN 100% ONIUM GEDEKT (STAAT INDERDAAD OP HUN WWW) ,LAAT EEN OFFERTE MAKEN WIJ ZORGEN VOOR DE REST.NA 3 AANGETEKENDE ZENDINGEN EN MAILS DOORGESTUURT TE HEBBEN NOG STEEDS GEEN RESULTAAT.NA MIJN LAATSTE TELEFOON OP 29 NOV LL.HAD MHR DIDIER CHABOT (VERANTWOORDELIJKE VOOR DEZE ZAKEN) ZELFS NOG GEEN WEET VAN DE OFFERTE'S. HEEFT ER IEMAND OOK AL PROBLEMEN GEHAD MET DIE GASTEN? IN IEDER GEVAL BEN IK ER NIET OVER TE SPREKEN ...
BIKE TO BEACH
Moderator: GVN
-
KAPPER DIRK
BIKE TO BEACH
NOG EEN "GEKNIPTE" DAG VERDER
-
Bosse
- Contacteer:
Zelf ben ik begin dit jaar met hen op reis geweest.
Het verwonderd me wat je hier schrijft. Ergens moet er toch iets misgelopen zijn in de communicatie. Ik zag dat ze de motorfietsen goed behandelen. Was zelf getuige toen ze de vrachtwagen laden. Ook hebben ze bij toen ik m'n fiets daar achterliet, deze eerst geinspekteerd op beschadigingen en hiervan een verlsag-dokument opgesteld dat ondertekend werd. Bij het afhalen moest ik m'n motorfiets eerst zelf inspekteren en het dokument dan terug onderteken dat er géén bijkomende schade was opgetreden tijdens de transporten.
Bosse
Het verwonderd me wat je hier schrijft. Ergens moet er toch iets misgelopen zijn in de communicatie. Ik zag dat ze de motorfietsen goed behandelen. Was zelf getuige toen ze de vrachtwagen laden. Ook hebben ze bij toen ik m'n fiets daar achterliet, deze eerst geinspekteerd op beschadigingen en hiervan een verlsag-dokument opgesteld dat ondertekend werd. Bij het afhalen moest ik m'n motorfiets eerst zelf inspekteren en het dokument dan terug onderteken dat er géén bijkomende schade was opgetreden tijdens de transporten.
Bosse
Re: BIKE TO BEACH
Eerlijk gezegd, ik schrik er niet van.
Wij (7 kameraden) gaan elk jaar er met de motor een weekje tussenuit. Dit jaar ging de reis naar Spanje.
We hadden een transport voor de motoren kunnen regelen heen en terug naar Gerona.
De motoren afleveren was geen enkel probleem. Afrekenen en ontvangstbewijsje gekregen.
Op het juiste tijdstip afgeleverd aan de luchthaven in Gerona. Perfect.
Een geweldige reis gehad... maar toen...
Op de afgesproken dag om 14 u. 30 niks te zien aan de luchthaven. Inchecken was om 15 u. 30.
15 uur... niks te zien. Toch maar effe bellen. Ja meneer, de vrachtwagen staat ergens vast en kan er morgen pas zijn.
Euh... en nu ? Laat de motoren er maar gewoon staan op de parking, en geef de sleutels in een envelop aan de mensen van de balie van Iberia. Hallo, dat zie je van hier... Daarna terug telefoon. De vrachtwagen kan er pas zijn binnen 2 dagen ten vroegste. Misschien kan je een garage zoeken die je kan huren. Niet te geloven!!! Ok, toch maar effe zoeken voor een garagebox of 2...
Natuurlijk noppes. Ondertussen de vlucht al gemist en dan maar om 19 u. 30 naar huis vertrokken met de motor.
Nu, had de man ons in de voormiddag daar al van verwittigd, hadden we misschien iets kunnen regelen bij een hotel aan de luchthaven of zo. Maar nu stonden we daar... Enfin, de volgende dag om 16 uur waren we thuis. Doodop.
We hebben zelfs de moeite niet gedaan om het resterend saldo terug te krijgen.
En nu komt het.... verleden week kreeg de man die alles geregeld had voor ons een aangetekende brief om zo snel mogelijk te betalen met maar liefst 12% interest. Gelukkig hadden we betaald en alle mails, brieven en ontvangstbewijzen nog in ons bezit.
Zo kan een reis ook onvergetelijk zijn hé.
Wij (7 kameraden) gaan elk jaar er met de motor een weekje tussenuit. Dit jaar ging de reis naar Spanje.
We hadden een transport voor de motoren kunnen regelen heen en terug naar Gerona.
De motoren afleveren was geen enkel probleem. Afrekenen en ontvangstbewijsje gekregen.
Op het juiste tijdstip afgeleverd aan de luchthaven in Gerona. Perfect.
Een geweldige reis gehad... maar toen...
Op de afgesproken dag om 14 u. 30 niks te zien aan de luchthaven. Inchecken was om 15 u. 30.
15 uur... niks te zien. Toch maar effe bellen. Ja meneer, de vrachtwagen staat ergens vast en kan er morgen pas zijn.
Euh... en nu ? Laat de motoren er maar gewoon staan op de parking, en geef de sleutels in een envelop aan de mensen van de balie van Iberia. Hallo, dat zie je van hier... Daarna terug telefoon. De vrachtwagen kan er pas zijn binnen 2 dagen ten vroegste. Misschien kan je een garage zoeken die je kan huren. Niet te geloven!!! Ok, toch maar effe zoeken voor een garagebox of 2...
Natuurlijk noppes. Ondertussen de vlucht al gemist en dan maar om 19 u. 30 naar huis vertrokken met de motor.
Nu, had de man ons in de voormiddag daar al van verwittigd, hadden we misschien iets kunnen regelen bij een hotel aan de luchthaven of zo. Maar nu stonden we daar... Enfin, de volgende dag om 16 uur waren we thuis. Doodop.
We hebben zelfs de moeite niet gedaan om het resterend saldo terug te krijgen.
En nu komt het.... verleden week kreeg de man die alles geregeld had voor ons een aangetekende brief om zo snel mogelijk te betalen met maar liefst 12% interest. Gelukkig hadden we betaald en alle mails, brieven en ontvangstbewijzen nog in ons bezit.
Zo kan een reis ook onvergetelijk zijn hé.
Honda CX 500, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000, Honda Fireblade, Honda CBR 1100 XX, BMW 1150 RT, Honda VFR V-tec
en nu BMW R 1200 GS
en nu BMW R 1200 GS
Tiens, moest je dan de moto's niet achterlaten bij het vlakbij gelegen hotel? En vragen naar een zekere Carmen?Vik01 schreef:We hadden een transport voor de motoren kunnen regelen heen en terug naar Gerona.
2 of 3 jaar geleden heb ik dat ook gedaan met toen nog "motours" (die nu dus overgenomen zijn door B to B).
Alles was toen perfect verlopen, op een telefoontje van de chauffeur na, dat hij mijne sleutel niet vond
Paniek alom natuurlijk, maar een half uur daarna belde hij terug om te melden dat ie ze gevonden had.
Ik hoop althans voor de toppicstarter dat alles goed komt
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Neen, ze werden tot en van de luchthaven gehaald.
Het depot was in Barcelona, maar dat was blijkbaar nog niet open.
Het was hun voorstel om het zo te doen.
Groet.
Het depot was in Barcelona, maar dat was blijkbaar nog niet open.
Het was hun voorstel om het zo te doen.
Groet.
Honda CX 500, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000, Honda Fireblade, Honda CBR 1100 XX, BMW 1150 RT, Honda VFR V-tec
en nu BMW R 1200 GS
en nu BMW R 1200 GS
-
KAPPER DIRK
IK HEB EEN PAAR JAAR GELEDEN OOK MET "MOTOURS" DE MOTO NAAR GENOVA LATEN BRENGEN EN TOEN IS OOK ALLES PERFECT VERLOPEN.
OVER B en B .....NU EEN JAARTJE LATER, NA VELE AANGETEKENDE ZENDINGEN E.D,HEB IK ALLE HOOP OPGEVEN EN HEB IK DE SCHADE LATEN MAKEN.
ER IS GEEN CONTACT MEER MOGELIJK VIA DE WWW OF TELEFOON DUS HOOP IK DAT ZE FAILLIET ZIJN ZODAT ZE ANDERE MENSEN NIET MEER KUNNEN BEDRIEGEN
OVER B en B .....NU EEN JAARTJE LATER, NA VELE AANGETEKENDE ZENDINGEN E.D,HEB IK ALLE HOOP OPGEVEN EN HEB IK DE SCHADE LATEN MAKEN.
ER IS GEEN CONTACT MEER MOGELIJK VIA DE WWW OF TELEFOON DUS HOOP IK DAT ZE FAILLIET ZIJN ZODAT ZE ANDERE MENSEN NIET MEER KUNNEN BEDRIEGEN