Collega's
Ik heb een stel tweedehandskoffers gekocht, maar stel vast dat het verstelmechanisme om het volume te vergroten/verkleinen zeer zwaar te bedienen valt.
Beide koffers waren in de "groot volume" toestand en ik heb er eentje met veel moeite dichtgekregen (ik bedoel in de "klein volume" toestand).
Iemand een idee waaraan het ligt en of er ergens iets gesmeerd moet worden om het een beetje vlotter te laten gaan !?
Met dank,
Gerrit
Originele koffers R1200GS
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Wat je ook kunt doen, is 'm openschroeven, dan zie je vanzelf wat er mis is. En dan schoonmaken/smeren. Heb het zelf zo gedaan. Maar probeer de standen van de verschillende raderwielen wel goed te onthouden, want anders gaat samenvoegen iets moeilijker.
Succes !
Succes !
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Wie zei dat Duitsers géén gevoel voor humor hebben ?
)
Edit => als je Duits verstaat kan deze ook nog helpen => http://forum.r12gs.eu/thread.php?thread ... ght=koffer
Douchegel dus, goedkoop én effectief (als 't regent heb je wel een belletjesspoorGeholfen hat ne halbe Flasche (ja, lacht ruhig ) Billig (Weil geschenkt)-Duschgel, die ich kurzerhand in geschlossenem Zustand in die Schlitze gekippt habe.
Hat funktioniert, die Koffer stanken zwar etwas (und nicht mehr nach weiter Welt...), liessen sich aber problemlos auseinanderziehen und zusammenschieben.
Vorteil gegenüber WD-40, Öl oder Silikonspray : Zieht kein'n Dreck an (und billig ist's auch). hat gehalten, bis ich sie verkauft habe.
Probiers's aus.
Gruss,
Jens
Edit => als je Duits verstaat kan deze ook nog helpen => http://forum.r12gs.eu/thread.php?thread ... ght=koffer
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300